اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کریمی: با یک جلسه و نصفی تمرین مقابل تراکتور بازی کردیم/ فقط 60 درصد دریافتی داشته‌ایم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: پیش از دیدار با تراکتور شش روز تمرین نکردیم اما بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم.

کریمی: با یک جلسه و نصفی تمرین مقابل تراکتور بازی کردیم/ فقط 60 درصد دریافتی داشته‌ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی کریمی در حاشیه تمرین امروز استقلال اظهار داشت: وضعیت ما خیلی بهتر شده است. هفته گذشته مقابل تراکتور بازی کردیم. با اینکه 6 روز تمرین نداشتیم ولی فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم. درست است که نبردیم ولی موقعیت‌های خوبی داشتیم. این هفته تمرین کردیم و امیدواریم با وجود برگشت بازیکنانی که تست کرونای آنها مثبت شده بود و اینکه تیم ما کاملتر شده، بتوانیم با یک بازی خوب سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه سهمیه آسیایی استقلال با نتایج اخیر این تیم به خطر افتاده، عنوان کرد: استقلال صددرصد برای کسب سهمیه آسیایی انگیزه لازم را دارد. ما با دو سه تیم بالای جدول بازی رو در رو داریم و می‌توانیم با پیروزی، سهمیه خودمان را صددرصد قطعی کنیم.

هافبک استقلال در خصوص سفر دوباره استقلال به استان خوزستان گفت: خدا را شکر این پرواز ما چارتر است و مانند دفعه قبل نیست که فرودگاه و پرواز شلوغ باشد. امیدواریم این بار شلوغ نباشد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی راحت برویم و بیاییم. 

وی در مورد اینکه آیا این نگرانی وجود دارد که شیوع کرونا در بین اعضای استقلال بیشتر شود، اظهار داشت: تست تعداد زیادی از بازیکنانمان مثبت شده بود. خیلی‌ها مشکوک بودند و به تمرین نیامدند اما واقعیت این است که ما شش روز تمرین نکرده بودیم تا از آلوده شدن بقیه بچه‌ها جلوگیری شود. با یک جلسه و نیم تمرین با تراکتور بازی کردیم. امیدوارم تیم ما بیشتر از این آلوده نشود و همین آرزو را برای تیم‌های دیگر دارم.

کریمی در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به مدت سه فصل، گفت: همانطور که مدیرعامل اعلام کرده، فکر می‌کنم با پرداخت بدهی‌هایی که داشتیم، احتمال بخشیده شدن زیاد است.

وی در مورد پرداختی به بازیکنان استقلال عنوان کرد: سه ماه از تاریخ پایان قرارداد ما گذشته و ما 60 درصد دریافتی داشتیم و نمی‌دانم چه زمانی قرار است کامل شود. برای فصل آینده هنوز صحبتی نشده اما به هر حال باید بدهی‌ها را صاف کنند. بچه‌ها زندگی دارند و روی قراردادی که می‌بندند حساب می‌کنند. شرایط زندگی برای همه مردم سخت شده. در این مدت اخیر گرانی زیاد شده و نمی‌دانم چه می‌شود. هنوز به ما قولی نداده‌اند و فقط گفته‌اند سریع‌تر این کار را انجام می‌دهند. 

کریمی در مورد اینکه با وجود بدهی‌های زیاد به نظر می‌رسد پرداختی به بازیکنان صورت نگیرد گفت: نمی‌دانم چه بگویم امیدوارم سریع‌تر پرداختی‌های ما انجام شود و برای سال آینده هم فکری کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول