اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مسابقات مهارت زنجان در ۳۵ رشته برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور مسابقات مهارت زنجان در ۳۵ رشته برگزار می‌شود.

مسابقات مهارت زنجان در ۳۵ رشته برگزار می‌شود

محمدرضا انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ثبت‌نام آنلاین نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت همزمان با سراسر کشور در استان زنجان از طریق نشانی www.portaltvto.com/olampiad/signup/step آغاز شد.

این مسابقات با در نظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا، به صورت غیرمتمرکز و غیر هم زمان، استانی و منوط به تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا برگزار می‌شود

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ملی مهارت در ۳۵ رشته مهارتی در استان زنجان عنوان کرد: این مسابقات با در نظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا، به صورت غیرمتمرکز و غیر هم زمان، استانی و منوط به تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه متقاضیان شرکت در مسابقات ملی مهارت می‌توانند با در نظر گرفتن محدودیت سنی مدارک لازم از قبیل عکس، تصویر تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی یا معافیت نظام وظیفه (برای داوطلبان ذکور و مشمول) را به صورت آنلاین بارگذاری کنند، ادامه داد: ثبت‌نام بدون مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه شرط سنی برای داوطلبان رشته‌های آکواترونیک، فناوری آب، ساخت و تولید (در قالب تیم ۳ نفره)، مکاترونیک (در قالب تیم ۲ نفره) و امنیت شبکه (در قالب تیم دو نفره) متولدین ۱۱ دی ۷۴ به بعد است، ادامه داد: برای سایر رشته‌ها متولدین ۱۱ دی ۷۷ به بعد است.

  آموزش‌دیدگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته‌های کار و دانش، دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای میتوانند در مسابقات ملی مهارت شرکت کنند

 

وی افزود: جوانان ماهر شامل کارآموزان و آموزش‌دیدگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته‌های کار و دانش، فنی و حرفه‌ای و نظری، دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش عالی و همچنین کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می‌توانند با رعایت شرایط سنی ذکر شده در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت کنند.

انصاری با اشاره به نمایندگی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سازمان جهانی مهارت WSI، عنوان کرد: رشته‌های تراش CNC، فرز CNC، طراحی مهندسی مکانیک، جوشکاری، کاشیکاری دیوار و کف، صافکاری خودرو، لوله کشی و گرمایشی، الکترونیک، طراحی وب، تاسیسات الکتریکی، کنترل صنعتی، آجرچینی، کابینت سازی (چوبی)، جواهرسازی، خیاطی (فناوری مد)، آشپزی، قنادی (شیرینی پزی)، گل آرائی، فناوری اتومبیل، نقاشی خودرو، اتصالات چوبی، تبرید و تهویه، فناوری طراحی گرافیک و فناوری اطلاعات در دوشاخه مدیریت سیستم های تحت شبکه و راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت، از جمله رشته‌های انفرادی این دوره از مسابقات هستند.

وی از جوانان علاقه‌مند به مهارت‌های فنی و حرفه‌ای استان زنجان درخواست کرد تا نسبت به ثبت‌نام در رشته‌های اعلام شده اقدام کرده و در این رقابت بسیار جذاب، سالم و مهارتی حضور یابند و با کسب افتخار در این مسابقات باعث سرافرازی استان شوند.
انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول