اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 60 بسته غذایی در میان محرومان زنجانی

جوانان مسجد داودقلی زنجان در لبیک به ندای رهبری با تهیه 60 بسته غذایی و توزیع آن در بین محرومان و نیازمندان زنجانی به ندای رهبری در کمک به آسیب‌دیدگان کرونا لبیک گفتند.

توزیع 60 بسته غذایی در میان محرومان زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جوانان، مسجد داودقلی زنجان با فرماندهی امام جماعت جوان و پرانگیزه این مسجد حجت‌الاسلام علی اصغر ولایتی پس از  فرمان مقام معظم رهبری در جلسه ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر آغاز موج دوم کمک مومنانه در کشور با سرعت تمام در عصر روز فرمان رهبری، اقدام به تدارک و تقدیم بسته‌های غذایی و بهداشتی به خانواده‌های نیازمند و شناسایی شده کردند.

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ما خود را سرباز رهبر و همدرد مردم می‌دانیم، درد مردم درد ماست و خودمان را با افتخار تمام نوکر مردم می‌دانیم و تا حد توان با جوانان پای کار و مومن و انقلابی برای کمک به محرومان جامعه تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تعداد 60 بسته غذایی از سوی جوانان مسجد داودقلی در راستای کمک به نیازمندان فراهم شد، گفت: هر بسته غذایی بین 3 تا 3.5 میلیون ریال ارزش داشت.


وی در مورد محتوای بسته‌های کمکی به نیازمندان گفت: محتوای این بسته‌ها و سبد غذایی، گوشت، برنج ، مرغ، عسل، ماکارونی، رب و حبوبات است که علاوه بر آن مواد بهداشتی هم تقدیم خانواده‌های هدف شد.
ولایتی با بیان اینکه جوانان مثل سربازان همیشه آماده با فرمان رهبری و با تلاشی مضائف برای خدمت‌رسانی جان فشانی می‌کنند، گفت: وظیفه ما خدمت‌رسانی و کمک به جامعه و هم نوعان است و وظیفه مسؤولان که قدرت و اختیارات بیشتری دارند مضائف‌تر است. 

وی از کم علاقگی مسؤولان برای استفاده از جوانان آتش به اختیار گلایه کرد و گفت: در هر جامعه‌ای به جوانان خلاق و پویا و مبتکر و خدمت رسان بها داده شود به همان اندازه در زمینه‌های مهم رشد و پیشرفت اساسی خواهد کرد.

امام جماعت مسجد داود قلی زنجان از مقام معظم رهبری بابت توجه و حمایت از جوانان و دادن روحیه تلاش و فداکاری قدردانی کرد و گفت: ما خود را مطیع و سرباز کوچک سیدعلی می‌دانیم و در راه اعتلای ارزش‌های اسلام و انقلاب تا پای جان آماده‌ایم.

 

گفتنی است، در عصر روز فرمان رهبری برای آغاز موج دوم کمک مومنانه، کمک‌های تغذیه‌ای و بهداشتی با رمز «ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده» آغاز شد و بسته‌ها با یادآوری فرمان محبت آمیز و پدرانه رهبر عزیز تقدیم خانواده‌های بزرگوار شد.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول