اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

موج دوم کرونا شدیدتر از موج اول/ احتمال کاهش ساعات کاری ادارات

معاون ستاد مبارزه با کرونای شهر تهران گفت: موج دوم شیوع کرونا شدیدتر از موج اول خواهد بود.

موج دوم کرونا شدیدتر از موج اول/ احتمال کاهش ساعات کاری ادارات

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، رضا جلیلی خشنود معاون ستاد مبارزه با کرونای شهر تهران در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران درباره تمدید تعطیلی‌های یک هفته‌ای شهر تهران، گفت: اگر در جلسات بعدی به نتیجه برسیم، ممکن است قرنطینه تا چند هفته دیگر نیز ادامه پیدا کند تا بتوانیم موج دوم را کنترل کنیم زیرا این موج بسیار سنگین و همه گیر است. برای مثال در بیمارستان شهدای تجریش، تقریبا 172 نفر از نیروهای داخلی ما از جمله خودم، درگیر این بیماری هستیم. امیدواریم با کمک و همکاری مردم در رعایت نکات بهداشتی موج دوم را نیز رد کنیم.

وی افزود: در حال حاضر با دو مشکل کمبود تخت بیمارستانی و ICU و کادر درمان مواجه هستیم، اکثر افراد کادر درمان و یا خانواده‌شان به این بیماری مبتلا شده اند. البته طبق قول‌های داده شده توسط وزارت بهداشت و سازمان بودجه کشور، امید بر جذب نیرو حتی به صورت موقت داریم.

خشنود گفت : انتظار می‌رود تمام دستگاه‌ها نهایت همکاری خودرا با ما داشته باشند تا بتوانیم موج دوم را پشت سر بگذاریم. این موج بسیار سنگین است و تعداد بیماران بد حال و تعداد مرگ و میر بسیار بیشتر خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رود تمام دستگاه ها با انرژی و همدلی بیشتر در کنار ما باشند و به کادر درمان، چه از نظر نیرو و چه از نظر تمهیدات درمانی، کمک بیشتری برسانند زیرا نیروهای درمانی واقعا خسته هستند.

خشنود در رابطه با دورکاری کارمندان گفت: این درخواست از قبل صورت گرفته که دورکاری انجام شود تا افراد پر خطر از محل کار خود دور باشند و ساعات اداری کاهش یابد که خوشبختانه با این درخواست موافقت شده و جزئیات آن تا چند روز آینده اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول