اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اولین یادواره «جهادگران آسمانی» ۱۰ مردادماه برگزار می‌شود/ فعالیت ۲۳ هزار گروه جهادی در کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از برگزاری اولین یادواره جهادگران آسمانی و تجلیل ازجانباختگان اردو‌های جهادی خبر داد و اعلام کرد: این یادواره دهم مرداد مصادف با سالروز دیدار جهادگران با رهبر انقلاب اسلامی در تهران به‌صورت حضوری یا ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

اولین یادواره «جهادگران آسمانی»  ۱۰ مردادماه برگزار می‌شود/ فعالیت ۲۳ هزار گروه جهادی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد زهرایی ظهر امروز در حاشیه دیدار با خانواده پنج جهادگر آسمانی در شهرستان مرزی نهبندان، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۳ هزار گروه جهادی در کشور فعالیت دارند و بیش از ۶۰۰ هزار نفر ظرفیت نیروی انسانی متخصص در این گروه‌ها فعال است.

وی با بیان اینکه امروز مقابله با فقر و محرومیت مشابه دفاع مقدس، عرصه‌ای مقدس است که جوانان پرشور و انقلابی، متخصص و دردآشنا در این عرصه خدمت می‌کنند، بیان داشت: بسیج سازندگی که رهبر انقلاب بستر ثبت و ضبط، نظارت و صیانت از گروه‌های سازندگی را برعهده این سازمان قرار دادند به‌عنوان متولی این حوزه پیگر است تا ساماندهی بهتری اتفاق بیفتد و بتوانیم در ادامه مسیر خدمات هدفمندتری به مردم در مناطق محروم ارائه دهیم.

تاکنون ۳۵ نفر از جهادگران بسیجی که برای ارائه خدمت به مناطق محروم کشور اعزام شدند، حین خدمت‌رسانی جان باختند که شش نفر آنان متعلق به خراسان‌جنوبی بودند

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مطرح کرد: تاکنون ۳۵ نفر از جهادگران بسیجی که برای ارائه خدمت به مناطق محروم کشور اعزام شدند، حین خدمت‌رسانی جان باختند که شش نفر آنان متعلق به خراسان‌جنوبی بودند.

زهرایی از پیگیری تصویب طرح عنوان شهید برای متوفیان اردو‌های جهادی خبر داد و مطرح کرد: برای تحقق این مهم اقداماتی توسط نیروهای مسلح، بسیج و سپاه انجام شده و با مجلس نیز هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا بتوانیم عنوان شهید را با بقیه موضوعات مرتبط با آن برای این افراد داشته باشیم.

وی از برگزاری اولین یادواره جهادگران آسمانی و تجلیل ازجانباختگان اردو‌های جهادی خبر داد و اعلام کرد: این یادواره دهم مرداد مصادف با سالروز دیدار جهادگران با رهبر انقلاب اسلامی در تهران به‌صورت حضوری یا ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و نامگذاری ۳۵ پروژه به نام ۳۵ شهید جهادگر از برنامه‌های دهم مرداد است

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و نامگذاری ۳۵ پروژه به نام ۳۵ شهید جهادگر را از دیگر برنامه‌های دهم مرداد ذکر کرد و گفت: همزمان با سالروز دیدار جهادگران با رهبری (۱۰ مرداد) جهادگران، مجامع جهادی و شوراهای جهادی استان‌ها به فرمان حضرت امام خمینی (ره) لبیک خواهند داد و با پیام ۹ بندی رهبری که خطاب به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی صادر کردند، میثاق دوباره خواهند بست.

انتهای پیام/3403/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول