اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹۱۰/شهید بهروز کیانیان: به داشته‌های خود و کشور بیاندیشید و حافظ آنها باشید

شهید بهروز کیانیان در وصیت‌نامه خود آورده است: جوانان عزیز که سرمایه‌هاى عزت دین و مملکتید تقاضا دارم به داشته‌هاى خود بیندیشید با کسب معارف حقه از قرآن و اهل بیت(ع) خود را تعالى بخشید و لایق هدایت بیشتر.

۹۱۰/شهید بهروز کیانیان: به داشته‌های خود و کشور بیاندیشید و حافظ آنها باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید بهروز کیانیان:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله والصلوة والسلام على رسول الله و على آله آل الله - اللهم عجل لولیک بحق محمد و آله.

می‌بینم در قشون شب گستر سیاهى و شب‌بارگى ظلم اهل دنیا شکافى عمیق نمایان شده و نسیمى خوش به گونه‌هاى ستم‌خورده مستضعفین روى زمین بوسه می‌زند. گویى باید آماده اقامه نماز صبح بود که به یارى قدوم مبارک آن نور دو عالم و عصاره عصر بشریت قیام کنیم . آرى و ما منتظر رویت خورشیدیم ...

پدر و مادر عزیزم جانم بفدایتان محبت خدایى اعضاء خانواده بخصوص شما والدین از جان عزیزترم در وجودم موج می‌زند اطاعت و محبت شما را در لواى محبت و اطاعت پروردگار عالم واجب مى‌دانستم و تلاش فراوان کردم تا ارزش وجود مبارکتان و زحمات و از جان گذشتن‌ها و مراقبت‌هایتان را بفهمم اما بالاخره این معنا را درک کردم که پدر و مادر دو موجود و نعمت الهى‌اند که نقششان در آخرت ساخته و پرداخته شده و نمى توان با چشم دنیا بین امثال من به این قدر و ارزش الهى پى برد تا چه رسد بدانکه بتوان زحمات شما را جبران کرد.

غرق در شکرگزارى از زحمات و تربیتتان هستم، امید دارم فرزند قاصرتان را عفو کنید زیرا بارى از دوش پرتوانتان برنداشتم. شما دانسته‌اید حیات و حرکت و سلامت انقلاب عزتمند اسلامى ملت عزیز با کنج خانه نشستن و خواب و خوراک و آسایش جوانان این ملت جور درنمى‌آید و من هم تلاش و دعایم این بود که یکى از این جوانان باشم.

برادرانم عمر و جوانى خود را وقف شناخت و پاسدارى از قرآن و حدیث کنید و دنبال حق بروید ولو کشته شوید بخصوص در امور حکومت ولایت فقیه را یارى کنید.

والدین از جان عزیزترم خداوند آرزوهاى بحق را که در خانه کوچک دنیا برآورده نشد به عوض نیکوتر و پربرکت‌تر جبران مى‌کند و از اینکه آرزویتان در مورد من برآورده نشد ناراضى نباشید خداوند حکیم است.

مربیان عزیز و سرورانم که در جریان انقلاب یاری‌ام فرموده‌اند مرا عفو کنند و بدانند همیشه دعاگوى وجود شریفشان بوده‌ام.

دوستان و دیگر جوانان را سفارش مى‌کنم به اینکه واسطه‌هاى هدایت الهى را قدر بشناسید و دعایشان کنند و از یارى آنها دریغ نورزید تا نعمت وجودشان افزون شود.

مردم شریف که حق عظیمى را بگردن جوانانى چون من دارید از خداوند عزت و سعادت شما را تقاضا دارم و وصیتم به شما همان وصیتى است که مسلم بن عوسجه در حالى که در خاک گرم کربلا خونین می‌غلتید دست مبارک خونین و خاک آلود خود را بلند کرد و با اشاره به سید الشهدا(ع) اباعبدالله الحسین گفت علیکم بهذا الرجل. یعنى واجب است با این رهبر باشید لال شود زبانی که لبیک اطاعت از فرمان و راه حضرت خمینى (روحى فدا) از آن بیفتد و قطعا لال خواهد شد. از جان و دل عاشقانه و پروانه‌وار منتظر اشاره ولى فقیه باشید و آن گاه که قصد روح خدا معلوم شد در اطاعت و انجام آن از هم سبقت بگیرید که خدا و رسولش منتظر و شاهد اعمال و نیات شماست.

مردم عزیز زیباترین تعبیر از وجود معظم امام را شاید آقاى مشکینى فرمود که « ...دیدن رخسار امام ما را به رویت و زیارت بقیه الله امیدوارتر مى‌کند و شائق می‌سازد. اگر که افضل عبادات انتظار فرج است پس متدین‌ترین شما مامومترین شماست به امام خمینى؛ خداوند سعادت اطاعت از ولایت فقیه را نصیب همه شما بفرماید نهایتا آیه و ما محمد الا رسول ... را بر هم بخوانید».

همچنین ضمن توصیه به مردم شریف همدان به استقبال و نگهدارى از هیات محترم راه شهیدان که یکى از بناهاى بسیار گرانقدر در همدان است که مطمئنم بر تقوا و اخلاص استوار است از مسئولین محترم هیات تقاضا دارم بمنزل ما هم قدم رنجه فرمایند.

مردم هیچگاه زرق و برق دنیا از یادتان نبرد که دنیا دار قرار نیست زندگى ابدى نیست بلکه فرصتى است برای به کمال رسیدن اهل دنیا و بدانید که کمال و اکمل الکمال، اقامه حق و عدل است بپاى حق بایستید تا آنجا که توان دارید در مقابل ظلم بى‌تفاوتى نباشید نه ستم بر خود را بپذیرید و نه ستم بر دیگر مسلمانان را. دلتان بر مردم ستمدیده فلسطین ، آفریقا و... بسوزد و در پى احقاق حقوق خود و ایشان باشید و ارزش دارد که زندگى را صرف این بکنید این راه پیامبر است.

تقویت و پاینده‌دارى جمهورى اسلامى ایران که مرکز شیعه و کشور اهل بیت و امام زمان(عج) است راس اقامه عدل است.

ای امت حزب‌الله بخصوص دست‌اندرکاران توصیه مى‌کنم شما را به انضباط، نظم و وفاى به عهد که بهترین یاران تقوایند و سهل‌انگارى مومنین در وفاى به عهد و قول موجب هلاکت درون نظام اسلامى است.

جوانان عزیز که سرمایه‌هاى عزت دین و مملکتید تقاضا دارم به داشته‌هاى خود بیندیشید با کسب معارف حقه از قرآن و اهل بیت(ع) خود را تعالى بخشید و لایق هدایت بیشتر.

در آخر از حق تعالى براى خانواده‌هاى شهدا، اسرا و مفقودین و مجروحین صبر کردن را  تقاضا را دارم و نیز پدر و مادر عزیزم که صبر داشته باشید که این سرمایه‌گذارى با ارزش را خدا نصیبتان کرد.            

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول