اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

20 میلیارد ریال اعتبار به رفع مشکل مسکن مهر تربت‌ حیدریه اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: برای رفع مشکل اطفای حریق و آسانسور مسکن مهر تربت حیدریه، مبلغ 20 میلیارد ریال کنار گذاشته‌ایم.

20 میلیارد ریال اعتبار به رفع مشکل مسکن مهر تربت‌ حیدریه اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، قدرت‌الله ابک ظهر امروز در جلسه کارگروه مسکن تربت ‌حیدریه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه برای رفع مشکل اطفای حریق و آسانسور مسکن مهر تربت حیدریه، مبلغ 20 میلیارد ریال کنار گذاشته‌ایم، اظهار کرد: البته این رقم سهم آورده ما بوده و تحقق آن در گرو پرداخت سهم متقاضیان است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: یکی از مشکلات ما در بخش مسکن مهر آن است که متقاضیان در زمانی که باید آورده خود را پرداخت می‌کردند، کوتاهی کرده و حال که باید براساس نرخ افزایش یافته کالا و مصالح پرداخت کنند، انتظار دارند ما برایشان زمان را متوقف نگه‌داریم و این موضوع از تعهد ما خارج است.

وی در خصوص مشکل محوطه‌سازی مسکن مهر تربت ‌حیدریه نیز گفت: قرار بود، هزینه کل محوطه‌سازی برآورد شود و حال باید این کم کاری را مسؤولان این خطه پاسخ دهند.

ابک با بیان اینکه بعد مشخص شدن هزینه مربوطه، در تهران جلسه‌ای با حضور مسوولان ارشد تربت ‌حیدریه برگزار شود تا این مشکل برطرف شود، اضافه کرد: 2 میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل آسانسورهای مسکن مهر تربت حیدریه و یک هزار و 130 واحد مسکن فاقد متقاضی در مواردی که آورده‌های مشتری و متقاضی تکمیل است، پیمانکار جدید ورود کند تا پروژه‌ها تکمیل شود، همچنین، لازم است، خلع ید پیمانکاران قبلی در جلسه شورای تامین شهرستان بررسی شود.

وجود 3 هزار و 300 واحد مسکن مهر در تربت‌ حیدریه

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه نیز در ادامه این جلسه گفت: از مجموع 3 هزار و 300 واحد مسکن مهر در این شهرستان، یک هزار و 700 واحد تکمیل و 105 واحد دارای متقاضی است.

مهدی یوسفی با بیان اینکه 308 واحد نیز با نواقص تحویل متقاضیان شده، افزود: بخش اعظمی از مشکلات مربوط به پیمانکاران است که به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

گفتنی است؛ در این نشست مقرر شد طی مدت 40 روز نمایندگان فرمانداری، اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، اداره راه و شهرسازی تربت ‌حیدریه، نظام مهندسی و شهرداری این شهر، نماینده پیمانکاران و نماینده متقاضیان در نشست مشترک مشکل را بررسی و هر جا که قصور پیمانکار اثبات شد، به مراجع قضایی معرفی شوند.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول