اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۲۷۰۰ میلیارد تومان پروژه وزارت نیرو در هرمزگان افتتاح شد/ روحانی: بندرعباس به بزرگترین بندر صادرات نفتی کشور تبدیل می‌شود+فیلم و عکس

روحانی صبح امروز ۲۷۰۰ میلیارد تومان پروژه وزارت نیرو را در هرمزگان به‌صورت ویدیو کنفرانس افتتاح کرد.

۲۷۰۰ میلیارد تومان پروژه وزارت نیرو در هرمزگان افتتاح شد/ روحانی: بندرعباس به بزرگترین بندر صادرات نفتی کشور تبدیل می‌شود+فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز ۲۷۰۰ میلیارد تومان پروژه وزارت نیرو را در هرمزگان به‌صورت ویدیو کنفرانس افتتاح کرد.

 

امروز پروژه‌های بزرگی با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در استان هرمزگان افتتاح شد و طرح‌های مهم تامین آب سالم و با کیفیت برای مردم بندرعباس و شهرستان بشاگرد و همچنین راه‌اندازی نیروگاه حرارتی در قشم جزو این طرح‌ها بود.

رضا اردکانیان وزیر نیرو امروز در این باره اظهار کرد: ما آب و برق را زیربنای توسعه و اصلی‌ترین زیرساخت‌های کشور می‌دانیم، بر آن بودیم تا سعی کنیم مجموعه تلاش با برنامه و هدفمندی را تنظیم کنیم تا بیش از هر چیز به همکاران خود در خانواده بزرگ صنعت آب و برق در دولت و بخش خصوصی نشان دهیم که ظرفیت بسیار خوبی از نظر فنی، اجرایی و مدیریتی در کشور وجود دارد که می‌تواند نه تنها آسایش و امنیت خاطر مردم را فراهم کند که در سطح منطقه بتواند منشاء اثر باشد و اشتغال مؤثری را برای نیرو‌های کارآمد و شایسته در بازار‌های منطقه تدارک ببیند.

وی خاطرنشان کرد: پویش در سال گذشته نتیجه خوبی داد، ما به وعده‌ای که با دولت و مردم کردیم توانستیم وفا کرده و تا بیستم اسفند ماه ۲۲۷ پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان به ثمر رسید.

وزیر نیرو افزود: به اتکای تجربه و با اعتماد به نفسی که حاصل شد، امسال کار بزرگتری را با ۲۵۰ پروژه شروع کردیم.

اردکانیان گفت: با احتساب این پروژه‌ها، ۴۲ پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار میلیارد تومان افتتاح شده و تا پایان سال این چرخ خواهد چرخید و قطار پویش هر هفته در یک تا دو استان توقف خواهد کرد و در جشن آغاز بهره‌برداری از طرح‌های آب و برق با هم شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/3264/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول