اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بسته خبری پلیس| از کشف محموله‌های قاچاق در هرمزگان تا زمین‌گیر شدن قاچاقچیان سوخت در نوار ساحلی

با تلاش و هوشیاری پلیس، انبار لوازم خانگی و الکترونیکی قاچاق و سوداگران مرگ و قاچاقچیان سوخت زمین‌گیر شدند.

بسته خبری پلیس| از کشف محموله‌های قاچاق در هرمزگان تا زمین‌گیر شدن قاچاقچیان سوخت در نوار ساحلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با تلاش و هوشیاری پلیس، انبار لوازم خانگی و الکترونیکی قاچاق و سوداگران مرگ و قاچاقچیان سوخت زمین‌گیر شدند.

کشف محموله قاچاق در بندر عباس

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و در پی دریافت خبری مبنی بر وجود مقادیری لوازم خانگی قاچاق در یکی از محله های شهرستان بندرعباس، مأموران یگان امداد شهرستان پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و شناسایی محل و هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی به عمل آمده از یک انبار120 دستگاه مخلوط کن،48 عدد فلاسک چای،50دستگاه قهوه ساز،24 عدد زودپز،8 سرویس چاقوی آشپزخانه،1693 عدد انواع باطری گوشی تلفن همراه و 745 عدد هندزفری قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان 6 میلیارد ریال برآورد شده،عنوان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت انجام سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

محموله کولرهای قاچاق در بندرخمیر

علیرضا گزمه معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان هرمزگان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی بندر"خمیر" در ادامه طرح مبارزه و مقابله با پدیده شوم قاچاق با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از حمل و انتقال یک محموله کولر قاچاق با خودروهای عبوری از استان تهران به بندر "خمیر" و سپس به مقصد جریزه "قشم" مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران روز گذشته با تشکیل چندین اکیپ به صورت محسوس و نامحسوس اقدام به گشت زنی در سطح محورهای مواصلاتی و محورهای فرعی ساحل و خیابان اسکله بندر "پهل" کردند که نهایتا در ایست وبازرسی پاسگاه انتظامی به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از داخل خودرو 20 دستگاه کولرگازی اسپیلت مدل اجنرال، 20دستگاه موتورکولر و 20 دستگاه پنل کولر فاقد مجوز کشف کردند.

سرهنگ گزمه تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده راننده خودرو اظهار داشت: محموله فوق را از یک شرکت مشخص واقع در تهران تحویل و مقصد خود را انباری واقع در جریزه "قشم" اعلام کرد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به مرجع قضائی شهرستان ارسال شد.

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

علیرضا گزمه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و فرآورده های نفتی ، مأموران یگان امداد با همکاری یگان تکاوری شهرستان بندرعباس در پی دریافت خبری از انتقال سوخت در  3 خور  در روستاهای نوار ساحلی شهرستان مطلع و پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی و تأیید صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل های شناسایی شده اعزام و در مجموع موفق به کشف 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: ارزش محموله های مکشوفه بنا به نظر کارشناسان 2 میلیارد و 190 میلیون ریال برآورد شده است.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه 110 به صورت 24 ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی ،اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

کشف 227کیلو تریاک با دستگیری 4 قاچاقچی

سردار غلامرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی روز گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به 2 دستگاه خودرو مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی با اشاره به اینکه راننده و سرنشینان خودروها بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند، افزود: ماموران پس از تعقیب و گریز طولانی در محورهای کوهستانی پس از طی مسافتی خودروها را متوقف و در بازرسی از آنها 227 کیلو و 800 گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: خودروهای توقیفی و مواد مخدر کشف شده به یگان انتقال و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف محموله 49 میلیاردی هولوگرام قاچاق در بندرلنگه

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی بخش مغویه شهرستان بندر لنگه حین کنترل خودورهای عبوری به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان بدون اعتنا به هشدار ماموران اقدام به فرار کردند افزود: پس از تعقیب و گریزی آنها که عرصه را برخود تنگ دیده بودند با رها کردن خودرو از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودرو مذکور 31 کارتن معادل700 رول هولوگرام قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محموله را طبق نظرکارشناسان 49میلیاردریال عنوان و  خاطر نشان کرد: دستگیری متهمان متواری در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول