اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

مراجعه روزانه بیش از یک هزار نفر به پست ایلام

مدیر کل پست استان ایلام، گفت: روزانه حدود 1500 نفر جهت بهره مندی از خدمات پستی شامل ارسال انواع مرسولات به پست ایلام مراجعه می‌کنند.

مراجعه روزانه بیش از یک هزار نفر به پست ایلام

هدایت فیلی مدیر کل پست استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: مهم‌ترین مولفه شبکه پستی کشور، تلاش در جهت ارائه خدمات کیفی به مردم، توسعه و رشد ترافیک با استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بومی و محلی جلب رضایت و طراحی سرویس‌های جدید مبتنی بر انتظار و نیاز مشتریان است.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ارایه خدمات پستی در ایلام با رعایت مسایل بهداشتی  انجام می‌شود.

 مدیر کل پست استان، اظهار کرد: روزانه حدود 1500 نفر جهت بهره مندی از خدمات پستی شامل ارسال انواع  مرسولات به پست ایلام مراجعه می‌کنند.

فیلی اضافه کرد: همچنین بیش از 1200 خدمات پستی به صورت الکترونیکی و غیر حضوری به متقاضیان از طریق ادارات و دفاتر پستی انجام می‌شود.

وی در خصوص ارتقا و بهبود شاخص ترافیک سرویس‌های پستی، عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود و بحث  تعادل درآمد به هزینه باید با بهبود اقدامات مؤثر کیفی، مشتری مدارانه و رعایت حقوق شهروندی نشان پست را بیش از پیش احیا کنیم و تلاش می‌شود سرانه ترافیک مرسولات محقق کرده تا به تعادل مطلوب درآمد به هزینه برسیم.

فیلی در ادامه  رعایت صرفه جویی در بیشتر امورات، کنترل و نظارت مستمر بر روند هزینه‌های جاری و سازمانی در پست استان را به صورت جدی خواستار شد و عنوان کرد: برای تحقق این هدف ابتدا باید بازارهای موجود را حفظ کرده و در ادامه نیز هوشمندانه به دنبال خلق بازارهای جدید و سود ده و پایدار باشیم.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول