اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف بیش از 4 میلیارد ریال کالای بهداشتی و دارویی قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از 4 میلیارد ریال کالای بهداشتی و دارویی قاچاق طی دو ماه گذشته در مرزهای استان خبر داد.

کشف بیش از 4 میلیارد ریال کالای بهداشتی و دارویی قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشاالله جان نثار در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای مبارزه سراسری با قاچاق کالا، مرزبانان استان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی در تجسس و بازرسی دقیق خودروهای ترانزیتی عبوری از مبادی ورودی و خروجی استان در نقاط صفر مرزی طی دو ماه گذشته موفق شدند دو میلیون و 824 هزار و 363 عدد کالای بهداشتی و دارویی قاچاق را کشف و در این رابطه قاچاقچیان را در اختیار مراجع قضایی برای اجرای احکام قرار دهند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به هوشیاری مرزبانان در طول شبانه روز نسبت به شناسایی و مقابله با متخلفان، خاطرنشان کرد: این اقلام قاچاق به طور کل در مرزهای استان و توسط مرزبانان غیور خراسان رضوی کشف شده که شامل ماسک و دستکش بهداشتی قاچاق، داروی قاچاق و غیره بوده است که کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 4 میلیارد و 506 میلیون و 560 هزار ریال برآورد کرده اند.

وی ابراز کرد: با توجه به نیاز به رعایت موازین بهداشتی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا، امروزه مبارزه با قاچاق کالاهای بهداشتی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. مرزبانان ما نیز با سختکوشی و هوشیاری با قاچاقچیان کالاهای بهداشتی برخورد قاطعی خواهند داشت و اجازه نخواهند داد این خیانتکاران سرمایه های ملی کشور را به یغما برده و جان هموطنانمان را به خطر بیاندازند.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول