اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کاهش ۵۰ درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

کاهش ۵۰ درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری در بهار

بزرگعلی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری در سه ماه سال جاری در شهرستان بهار نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: درصد بالایی از فوتی‌های تصادفات مرتبط با موتورسیکلت است.

وی بر لزوم استفاده از کلاه ایمنی برای حفظ جان راکبان موتورسیکلت و ساماندهی موتورسیکلت‌سواران در شهرستان بهار تأکید کرد و گفت: علت اصلی تصادفات، مربوط به عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه به جلو است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار برخورد با موتورسواران متخلف و حفظ جان مردم را از اولویت‌های پلیس دانست و افزود: برقراری انظباط ترافیکی از طریق بالا بردن فرهنگ رانندگی و آمد و شد از طریق آموزش‌های همگانی در وضعیت فعلی از طریق بروشورهای سطح شهر و فضای مجازی انجام می‌شود.

وی در ادامه سخنانش از شناسایی باند سارقان منزل و مغازه و دستگیری دو سارق در این شهرستان خبر داد و  گفت: به دنبال وقوع سرقت مغازه و منزل در نقاطی از شهرستان بهار ، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

نوری افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها، شناسایی شیوه و شگردها و افزایش گشت‌زنی‌های انتظامی، دو نفر از اعضای باند سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات، به پنج فقره سرقت منزل و مغازه با همدستی افراد دیگری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری همدست سارقان با استفاده از تمام امکانات ادامه دارد گفت: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با حضور افراد مشکوک در محل زندگی خود را سریع به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول