اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تشکیل کارگروه‌های تخصصی در «رودان»

رئیس دفتر نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در رودان از تشکیل کارگروه‌های تخصصی با استفاده از نخبگان و صاحب‌نظران در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: این امر یک حرکت مثبت و مؤثر در آغاز نهضت تغییر به نفع مردم است.

تشکیل کارگروه‌های تخصصی در «رودان»

حسن دوراندیش رئیس دفتر نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در رودان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان گفت: در جهت تحقق وعده نماینده مردم حوزه شرق استان در مجلس شورای اسلامی در راستای استفاده همه‌جانبه از ظرفیت نخبگان و صاحب‌نظران در رفع مشکلات، توسعه و آبادانی منطقه در حوزه‌های مختلف، کارگروه‌های تخصصی ویژه‌ای در شهرستان رودان تشکیل شده است.

وی افزود: ان‌شاءالله با استفاده از جوانان نخبه و صاحب‌نظران شهرستان در بخش‌های مختلف در راستای تحقق شعار اصلی حاج حسین رئیسی که همان تغییر به نفع مردم بود گام خواهیم برداشت.

رئیس دفتر نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در رودان از تشکیل هشت کارگروه  تخصصی، آموزشی، بهداشت و درمان، کشاورزی و آب، ورزش، جوانان، بانوان، امور زیربنایی، حقوق و اصلاح مقررات در رودان  خبر داد و گفت: قطعأ بنا به ضرورت و نیاز و با بررسی‌هایی که صورت خواهد پذیرفت، کارگروه‌های دیگر هم تشکیل خواهد شد.

دوراندیش اضافه کرد: اعضای این کارگروه‌ها را کارشناسان، نخبگان و افراد صاحب نظر و دارای ایده و فکر تشکیل می‌دهند و پس از بررسی و کارشناسی مسایل و مشکلات هر بخش، موضوع در سطح استان و به تبع آن در کشور نیز پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره با آغاز رسمی فعالیت دفتر نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان رودان عنوان داشت: این دفتر با راه‌اندازی کمیته‌های مشاورین، هماهنگی و اطلاع‌رسانی، ارزیابی و دفتریاران در جهت خدمت به مردم شریف شهرستان حرکت خواهد کرد.

رئیس دفتر نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان رودان از بهره‌گیری از نمایندگان اقشار مختلف مردم در رصد و پیگیری مشکلات شهرستان خبر داد و خاطرنشان ساخت: در بررسی‌های صورت پذیرفته تشکل اقشار در ۳۸ قشر مختلف تقسیم شده‌اند  که از اعم آنها می‌توان به کارگران، کشاورزان، فرهنگیان، دانشحویان، دانش آموزان، بازنشستگان، پزشکان، بهورزان، بهیاران، بسیحیان، نظامیان، بازاریان، صیادان، ملوانان، هنرمندان، خبرنگاران، قضات، وکلا، ایثارگران، تاکس داران، آموزشیاران، دهیاران، شوراهای اسلامی، شورایاران، انجمن‌های خیریه، سمن‌ها، صاحبان شرکت‌های خدماتی، هیات‌های مذهبی، هیات‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی و صاحبان تولید و کارآفرینی اشاره کرد.

وی ایجاد وفاق، همدلی، همراهی و استفاده از خرد جمعی را از اصول اصلی در رویه کار عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان آماده بهره‌گیری از تمامی نظرات اقشار مختلف مردم بدون لحاظ تفکرات سیاسی و جناحی است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول