اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

طرح تفصیلی ۵۷ هکتاری آستان شاهچراغ(ع) مورد بررسی دقیق قرار گیرد

امام جمعه شیراز گفت: طرح تفصیلی ۵۷ هکتاری حرم مطهر باید مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گیرد و تمام جوانب تخصصی آن سنجیده شود.

طرح تفصیلی ۵۷ هکتاری آستان شاهچراغ(ع) مورد بررسی دقیق قرار گیرد

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آستان شاهچراغ(ع)، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در جلسه شورای مدیران و معاونین آستان مقدس شاهچراغ(ع)، ضمن اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تداوم فعالیت‌ها و امور جاری حرم مطهر اظهار داشت: در کارها و فعالیت‌ها و برنامه‌های جاری حرم مطهر توقف و یا تنزلی نباید صورت بگیرد و مدیران و معاونین این آستان مقدس باید همچنان به شرح وظایف و مسئولیت‌های خود با قوت عمل کنند.

وی گفت: طرح تفصیلی ۵۷ هکتاری حرم مطهر باید مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گیرد و تمام جوانب تخصصی آن سنجیده شود تا نهایتا به هیئت امنای آستان مقدس ارائه شود.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: همچنین فعالیت‌های فرهنگی حرم مطهر نیز باید افزایش یابد و درخصوص مسائل مربوط به اطراف حرم و ساماندهی برخی محلات به لحاظ آسیب‌های اجتماعی نیز باید تدابیر فوری و عالمانه اندیشیده شود.

انتهای پیام/ ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول