اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کاهش جرائم تصرف اراضی در کهگیلویه و بویراحمد با همکاری سپاه فتح

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعامل تیپ 48سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با منابع طبیعی نقش بسیار مهمی در حفاظت عرصه‌های ملی دارد.

کاهش جرائم تصرف اراضی در کهگیلویه و بویراحمد با همکاری سپاه فتح

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری به همراه ،فرمانده یگان حفاظت و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد  با فرمانده تیپ 48سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

دراین دیدار غلام‌حسین حکمتیان‌اصل گفت: همکاری و تعامل تیپ 48سپاه فتح استان با منابع طبیعی نقش مهمی در حفاظت از عرصه‌های ملی دارد.

وی افزود: همکاری مناسب نیروی‌های تیپ 48سپاه فتح نقش بسیار مهمی در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی دارد.

این مسوول عنوان کرد: اقدامات و همکاری مناسب نیروی‌های تیپ 48 سپاه فتح و کاهش جرایم تخریب و تصرف اراضی ملی بر کسی پوشیده نیست و این تلاش و همکاری‌های برای حفظ طبیعت باید ادامه داشته باشد.

حکمتیان اصل با تأکید بر اینکه نیروی‌های تیپ 48سپاه فتح استان اقدامات مفیدی را در راستای همکاری با منابع طبیعی و کاهش جرایم تخریب و تصرف اراضی،  انجام داده است، اضافه کرد: با همکاری خوب فرمانده تیپ 48سپاه فتح استان و نیروهای باتجربه وجان برکف علاوه بر شاهد کاهش جرایم تصرف اراضی ملی و حضور به موقع در مهار آتش سوزی های اخیر هستیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه امنیت را از ضروری‌ترین نیازهای بشری و لازمه جامعه برشمرد و افزود: خدمات تیپ 48سپاه فتح استان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، تأمین رفاه و آرامش مردم، خدمتی بزرگ و ارزشمند است و ما همواره قدردان این خدمات هستیم.

حکمتیان اصل  خاطرنشان کرد: تیپ 48سپاه فتح استان را مظهر قدرت واقتدار جامعه دانست و از نقش همکاری پرسنل نیروی های تیپ48سپاه فتح با یگان حفاظت منابع طبیعی در راستای حفظ و حراست از انفال تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار فرمانده تیپ 48سپاه فتح استان افزود:نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری استان امروزه جهادگران واقعی وسربازان خط مقدم هستندباتوجه به اینکه شبانه روز در حفظ وصیانت از عرصه های جنگلی ومرتعی در تلاش هستند.

سردار حکمتیان گفت: مبارزه نیروهای منابع طبیعی در حفظ و صیانت از عرصه‌های ملی کم تر از شهادت نیست یاد وخاطره البرز زارعی هیچ گاه از یاد و خاطره‌ها پاک نخواهد شد البرز زارعی جان خود را فدا کرد تا زاگرس زنده بماند.

فرمانده تیپ 48سپاه فتح استان با بیان اینکه رشادت‌های نیروهای منابع طبیعی ما را به یاد مبارزه ایثارگران در جبهه‌های حق علیه باطل می‌اندازد گفت: رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای منابع طبیعی قابل ستودنی است که شبانه روز خواب و زندگی خودرا رها میکنید وشبانه روز در تلاش هستید تا ذره‌ای خدشه‌ای به عرصه‌های ملی وارد نشود.

سردار حکمتیان گفت: در هرجایی در مقابله با جرائم عرصه‌های ملی و مقابله با آتش سوزی نیاز باشد تمام نیروهای تیپ 48سپاه فتح استان در کنار نیروهای منابع طبیعی وارد عمل خواهدشد تیپ 48سپاه فتح استان خادمین مردم هستند و در خدمت رسانی به مردم حاضریم جان خودمان را فدای این انقلاب و این مردم بکنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول