اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دست آمریکا با اتحاد کشورهای مسلمان از منطقه کوتاه خواهد شد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، گفت: اگر کشورهای مسلمان با هم متحد شوند؛ قطعا نظامیان آمریکا از منطقه خاورمیانه اخراج خواهند شد.

دست آمریکا با اتحاد کشورهای مسلمان از منطقه کوتاه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی، به اتحاد کشورهای مسلمان برای خروج نظامیان آمریکایی در منطقه اشاره و اظهار داشت: اگر کشورهای منطقه برای برقراری امنیت خود به مردم کشورشان اعتماد کنند؛ قطعا پاسخ مناسبی دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: البته اگر این کشورها بخواهند برای برقراری امنیت خود به آن سوی مرزها نگاه بیندازند، هیچ‌گاه این مهم میسر نخواهد شد زیرا تجربه نشان داده که در مواقع بحرانی غربی‌ها آنها را تنها خواهند گذاشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: آمریکا هیچ ارزشی برای کشورهای منطقه نظیر عربستان قائل نیست و تنها به دنبال تامین منافع خود بوده اما متاسفانه این کشورها متوجه این امر نمی‌شوند و همچنان به آن اعتماد می‌ورزند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو  در مجلس یادآور شد: برای اینکه آمریکایی‌ها از منطقه خاورمیانه اخراج شوند، باید اتحاد بین کشورهای منطقه برقرار شود و بدون شک با انجام این کار دست آمریکا از منطقه قطع خواهد شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول