اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کلاهبرداری با عنوان فروش حساب کاربری بازی‌های آنلاین

رئیس پلیس فتای استان زنجان درباره فروش حساب کاربری بازی‌های آنلاین به کاربران هشدار داد.

کلاهبرداری با عنوان فروش حساب کاربری بازی‌های آنلاین

محمدعلی آدینه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخی از مجرمان سایبری با سوءاستفاده از اعتماد هموطنان اقدام به کلاهبرداری از آنها می‌کنند و این افراد در یکی از روش‌های مجرمانه اقدام به خرید و فروش اکانت بازی‌های آنلاین می‌کنند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان افزود: دریافت وجه و عدم واگذاری بازی از مهمترین شگردهای مجرمانه در این باره بوده که در ابتدا مبلغی به عنوان بیعانه دریافت و در ادامه پاسخگوی قربانی نخواهند بود.

وی گفت: در روشی دیگر می‌توان به عدم واگذاری دسترسی کامل اکانت بازی اشاره کرد که در این صورت پس از دریافت مبلغ کامل بازی و واگذاری اکانت بازی از طریق ایمیل‌های پشتیبانی که معرفی شده، اقدام به تغییر گذرواژه بازی کرده و دسترسی کاربر جدید بازی را با محدودیت مواجه می‌کنند.

آدینه‌لو تاکید کرد: کاربران از پرداخت هرگونه بیعانه خودداری کرده و در صورت دریافت اکانت بازی در نخستین فرصت نسبت به تغییر رمزهای عبور و تعیین ایمیل‌های پشتیبان جدید اقدام کنند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان تصریح کرد: ضمناً اگر قصد فروش اکانت بازی خود را دارید، توصیه می‌شود تا زمان دریافت وجه مورد توافق، از واگذاری اکانت اجتناب کنید.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول