اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توقف تحقیق و تفحص از سازمان فرهنگی شهرداری زنجان/ مسؤول تحقیق و تفحص در شورا نیست

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به مطرح شدن بحث تحقیق و تفحص از سازمان فرهنگی شهرداری زنجان گفت: مسؤول انجام این کار سجاد خدایی بود که در حال حاضر در شورا حضور ندارد.

توقف تحقیق و تفحص از سازمان فرهنگی شهرداری زنجان/ مسؤول تحقیق و تفحص در شورا نیست

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در ارتباط با برنامه‌های فرهنگی شهرداری با توجه به شیوع کرونا اظهار کرد: طبق سیاستی که شهرداری در پیش گرفته است، مسائل فرهنگی از جمله عید غدیر و ماه محرم تعطیلی‌بردار نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه به فرموده امام راحل، هرچه داریم از محرم و صفر است، اضافه کرد: برنامه‌ها اجرایی خواهد شد اما قطعا اجرای برنامه‌ها به نحوی خواهد بود که به کسی آسیبی نرسد و زمینه ابتلای کسی را فراهم نکنیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی شهرداری با همکاری ستاد غدیر برنامه‌هایی را اجرایی خواهد کرد، گفت: عید غدیر مهمترین عید ماست و قطعا به این مناسبت برنامه‌های فاخری اجرایی خواهد شد.

راشاد در ارتباط با مطالبات سازمان فرهنگی نیز گفت: بخشی از مطالبات پرداخت شده و بخشی نیز در حال انجام است و طبق پیش‌بینی که در بودجه انجام شده بود، در ارتباط با دیون با محل اقدامات لازم انجام شد و کار انجام دیون بدون محل نیز در حال بررسی است.

وی با اشاره به اینکه کل تعهدات سازمان فرهنگی 2 میلیارد و 400 میلیون تومان بود که حدود نیمی از آن پرداخت شده است، تصریح کرد: یک میلیارد و 700 میلیون تومان دیون با محل و 700 میلیون تومان دیون بدون محل وجود داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بودجه سال جاری سازمان فرهنگی شهرداری را 3 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان بودجه خالص بوده و ربطی به دیون ندارد.

وی در ارتباط با بحث تحقیق و تفحص از سازمان فرهنگی نیز گفت: مسؤول انجام این کار سجاد خدایی عضوی که امروز در شورا حضور ندارد، بود، یعنی پیشنهاد از سوی این عضو شورا مطرح و خود وی نیز امضا جمع کرده بود که خوب الان دیگر در شورا حضور ندارد.

راشاد با بیان اینکه تحقیق و تفحص سازمان فرهنگی شهرداری زنجان انجام نشد، تصریح کرد: تحقیق و تفحص به نحوی وابسته به ارائه دهنده طرح است و در آن زمان هم ارائه دهنده (سجاد خدایی) بود و چون وی دیگر حضور ندارد، تحقیق و تفحص موضوعیت ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تحقیق و تفحص جدیدی شکل نگرفته و به تازگی رئیس سازمان تغییر کرده است، گفت: اما بحث پیگیری اسناد از طریق معاونت امور مالی شهرداری در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: نهایتا تحقیق و تفحص به آنجا ختم می‌شود که اگر تخلفی رخ داده باشد باید به دستگاه‌های نظارتی اطلاع داده شود و ما نیز این موضوع را به معاونت مالی شهرداری تأکید کرده‌ایم و چنانچه تخلفی رخ داده باشد، قطعا این کار انجام خواهد شد.

راشاد تصریح کرد: امروز نتیجه تحقیق و تفحص به صورت بخشی در حال انجام است و برخی از اسناد برای بررسی فرستاده شده است و توسط معاونت مالی در حال انجام است، اما در قالب تحقیق و تفحص در حال بررسی نیست.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول