اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش 800 میلیارد ریال در«دهلران»

فرمانده انتظامی استان ایلام از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز و رفع تصرف اراضی ملی به ارزش 800 میلیارد ریال در شهرستان دهلران خبر داد.

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش 800 میلیارد ریال در«دهلران»

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، اظهار داشت: در راستای حفظ اراضی ملی، با حضور دادستان، اعضای شورای تامین، کارکنان نیروی انتظامی، سپاه و مسکن شهرسازی شهرستان دهلران، احکام قضایی تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی سطح این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: با اجرای احکام قضایی در سطح شهرستان، اراضی که به صورت حصارکشی، خط کشی، نهرکشی، نشانه گذاری و دیوار کشی به متراژ بیش از 10 هکتار به تصرف عده‌ای سود جو در آمده بود تخریب و رها سازی شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این اراضی معادل بیش از 800 میلیارد برآورد شده است.

 وی ادامه داد: اجرای این طرح‌ها با حضور مقتدرانه پلیس و همراهی و همکاری مسوولان قضایی و دیگر دستگاه‌ها در سطح استان ادامه دار خواهد بود و محدوده زمانی خاصی ندارد.

سردار یاری در پایان با بیان اینکه پلیس در برخورد با قانون شکنی در ساخت و سازهای غیر مجاز هیچ گونه چشم پوشی و اغماضی نخواهد کرد، گفت: شهروندان هنگام خرید املاک و اراضی جهت بهره برداری از طریق ادارات مرتبط و دیگر مراحل قانونی از کاربری آن مطلع و تحت هیچ شرایطی فریب افراد سودجو را نخورند.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول