اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲۸ میلیون تومان توسط یکی از خیرین نهاوندی

مسئول روابط عمومی مرکز نیکوکاری امامزاده محمد(ع) نهاوند از توزیع ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲۸ میلیون تومان توسط یکی از خیرین نهاوند خبر داد.

توزیع ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲۸ میلیون تومان توسط یکی از خیرین نهاوندی

محمدرضا عطایی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، در تداوم برنامه‌های همدلی و کمک مومنانه، به منظور حمایت از اقشار نیازمند جامعه، اصغر جهانیان به نمایندگی از خانواده زنده‌یاد مهندس داریوش جهانیان ۱۰۰ بسته معیشتی غذایی به ارزش ۳۸ میلیون تومان اهدا کردند.

وی با بیان اینکه این خیر کمک‌های خود را در اختیار مرکز نیکوکاری امامزاده محمد(ع) قرار داد تا از این طریق بین نیازمندان توزیع شود گفت: با توجه به ماهیت کار این مرکز در انجام کارهای نیکوکارانه از ابتدای شروع کرونا تاکنون بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ بسته غذایی به ارزش تقریبی بیش از ۸ میلیارد ریال بین نیازمندان زیر پوشش مرکز توزیع کرده است.

مسئول روابط عمومی مرکز نیکوکاری امامزاده محمد(ع) نهاوند افزود: بخش‌هایی از این کمک‌ها عمدتا با مشارکت خیرین و گروه‌های جهادی و همچنین آستان مقدس امامزاده محمد(ع) صورت گرفته است.

وی افزود: علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۰ گوسفند قربانی در این مکان ذبح شده و گوشت آن به صورت بسته‌بندی شده بین نیازمندان توزیع شده است.

عطایی در پایان گفت: با توجه به اینکه آستان مقدس امامزاده محمد(ع) در کارهای فرهنگی نیز فعالیت دارد با همکاری جمعی از بانوان جهادی اقدام به تولید ماسک کرد و اخیرا هم در این مکان کارگاه دوخت چادر دایر کرده است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول