اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ناظمی: 50 میلیون تومان به پاشازاده پول دادیم/ از شاهین بوشهر هم شکایت کردیم

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: قراردادی به مبلغ 150 میلیون تومان با پاشازاده امضاء کردیم که 50 میلیون هم به او پول دادیم.

ناظمی: 50 میلیون تومان به پاشازاده پول دادیم/ از شاهین بوشهر هم شکایت کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس، افشین ناظمی در مورد جدایی مهدی پاشازاده از تیم دسته اولی سپیدرود رشت و حضورش در تیم شاهین بوشهر گفت:‌  حدود 18 روز قبل با پاشازاده مذاکره کردیم و قرارداد بستیم ایشان تمرینات را شروع کردند و دو هفته در تیم ما حضور داشتند اما بعد از بازی با گل ریحان البرز از تیم جدا شدند. فردای این مسابقه پاشازاده به تیم شاهین بوشهر پیوسته است آن هم در حالی که این مربی با ما قرارداد داشت.

وی افزود: قرارداد پاشازاده با تیم ما یک قرارداد محکم و حرفه‌ای است که هیچ بندی در آن وجود ندارد و 150 میلیون تومان مبلغ این قرارداد است که 50 میلیون تومان به او پرداخت کردیم و برای پرداخت 100 میلیون دیگر هم تاریخی تعیین نشد. اما پول آماده بود و من تلفنی هم با پاشازاده صحبت کردم.

ناظمی با اشاره به کار غیرحرفه‌‌ای باشگاه شاهین بوشهر اعلام کرد: مدیران این باشگاه کار غیرحرفه‌ای و غیر اخلاقی را انجام دادند که با مربی تیم ما وارد مذاکره شدند صبح روز بازی در خبرها آمد که پاشازاده به شاهین بوشهر می‌رود این مسأله تمرکز تیم ما را بر هم زد. ضمن اینکه همان بازی با گل‌ریحان هم مشکلات داوری زیادی داشتیم که آن مسأله‌اش جداست. ما از پاشازاده و همچنین باشگاه شاهین بوشهر به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌ایم.

وی در مورد اینکه ظاهرا در این قرارداد عنوان پیش قرارداد ذکر شده است اظهار داشت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد بلکه مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت ذکر کردیم که همان 50 میلیون تومان بود و برای پرداخت 100 میلیون دیگر هم تاریخی ذکر نکردیم. من با چند حقوقدان و کارشناس حقوقی صحبت کردم این قرارداد هیچ راه فراری ندارد.

مدیرعامل سپیدرود در مورد اینکه چرا از ابتدا سهیل حق‌شناس به عنوان سرمربی تیم انتخاب نکردید،‌اظهار داشت: سپیدرود یک از تیم‌های پر طرفدار کشور است نیم قرن در فوتبال سابقه دارد مردم انتظار داشتند که تیم ما بعد از سقوط از لیگ برتر بلافاصله به لیگ برتر بازگردد. ابتدا نادر دستفروشان را آوردیم که مربی کاربلدی است و سال‌های در لیگ مربی‌گری کرده است اما متأسفانه موفق نشدیم. پس از آن با پاشازاده صحبت کردیم و با او یک برنامه چند ساله را در نظر گرفتیم می‌خواستیم فصل بعد تیم خوبی را ببندیم که باشگاه شاهین بوشهر کار بی‌اخلاقی کرد.

ناظمی که با برنامه فوتبال 1 شبکه ورزش صحبت می‌کرد، تصریح کرد: تا زمانی که من در سپیدرود باشم فقط به مربیان جوان و بومی بها می‌دهم و همه امکانات را برایشان فراهم می‌کنم تا هم سازنده مربی باشیم و هم موفق شویم. اما از فدراسیون فوتبال خواهش می‌کنم به شکایت ما به خوبی رسیدگی کنند. متأسفانه برخی از عزیزان که در فدراسیون حضور دارند با آنها صحبت کردند آنها به من گفتند مربی می‌تواند به هر دلیل با یک پیامک یا یک نامه قطع همکاری کند و این مسأله طبق بخشنامه‌ای است که AFC فرستاده است.

وی افزود:‌تیم‌هایی مثل سپیدرود که از نظر مالی تحت فشار هستند و پول را به سختی به دست می‌آورند باید حمایت شوند متأسفانه در بازی با گل‌ریحان پنالتی اعلام شد که اگر کارشناس داوری روی آن صحنه پنالتی بود از فوتبال خداحافظی می‌کنم .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول