اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تأکید ائمه جمعه کرمان بر شناسایی و رسیدگی به اولویت‌های مردم

ائمه جمعه کرمان بر شناسایی و رسیدگی به اولویت‌های مردم و کشور از سوی مجلس انقلابی تأکید کردند.

تأکید ائمه جمعه کرمان بر شناسایی و رسیدگی به اولویت‌های مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان انار با گرامیداشت شهادت جانگداز امام جواد (ع) گفت: خلفای عباسی نهایت ظلم و جنایت را نسبت به شیعیان روا می‌داشتند و امام جواد (ع) هفده سال امامت خود را در دوران چنین خلفایی گذراند.

امام جمعه شهر انار اظهار داشت: انتظار ملت ایران از مجلس شورای اسلامی این است که مسائل ملی و مردمی را در اولویت قرار داده و با استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف کنند.

 منتظری در ادامه خواهان کمک‌های مردمی نسبت به آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا شد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بر ادامه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در قالب نهضت تعاون و احسان تاکید فرمودند.

وی در ارتباط با جوسازی‌هایی که ضد انقلاب در رابطه با همکاری‌های ایران و چین به راه انداخته گفت: این جوسازی‌ها بی‌اساس و بی‌پایه است.

گلایه امام جمعه فاریاب از کمبود نیرو در ادارات این شهرستان

حجت‌الاسلام رفیعی امام جمعه فاریاب نگاهی به دیدارمجازی نمایندگان مجلس با امام خامنه‌ای داشت که آن امام حی و حکیم انقلاب نقشه راه را در واقع برای مجلس یازدهم ترسیم نمودند.

 وی تصریح کرد: مجلس در راستای مشکلات مردم که اعم از رونق تولید و برداشتن موانع آن، اشتغال جوانان، ازدواج، مسکن و معیشت اقشار آسیب‌پذیر و دهک‌های پایین اقدام اساسی و عاجل داشته باشد.

رفیعی از کمبود نیرو برای اداره بهزیستی و بعضی از ادارات دیگر از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز گله‌مندی کرد.

حجت‌الاسلام سیدعباس کاظمی امام جمعه موقت کوهبنان اظهار کرد: بهزیستی کوهبنان همواره در راستای حل مشکلات معلولان و نیازمندان شهرستان گام‌های خوبی برداشته است که جای تقدیر دارد.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) تصریح کرد: اول مرداد سالروز ازدواج پر از خیر و  برکت مولای متقیان و حضرت زهرا(س) است، یکی از مهم‌ترین و زیباترین مناسبت‌ها برای شیعیان همین روز است.

امام جمعه موقت کوهبنان با ابیان اینکه زندگی ائمه اطهار برای ما سراسر الگوست، افزود: خانواده‌ها باید از برگزاری مراسم جشن و عروسی پرهزینه و مهریه‌های سنگین پرهیز کنند تا بر استحکام بنیاد خانواده افزوده شود.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول