اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اظهارات امام جمعه تبریز درباره مناقشه قره باغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: قره باغ جزو اراضی جمهوری آذربایجان و مسلمانان است و جداشدنی نیست.

اظهارات امام جمعه تبریز درباره مناقشه قره باغ

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در گفت و گوی خبری شهادت تعدادی از نظامیان جمهوری آذربایجان در درگیری های اخیر با نظامیان ارمنستان را تسلیت گفت و اظهار کرد: قره باغ جزو اراضی جمهوری آذربایجان و مسلمانان است و جداشدنی نیست.

وی کفت: بنا به فرموده رهبر بزرگمان آیت الله خامنه ای قره باغ خاک اسلام است و ما این اراضی را مثل خاک آذربایجان محترم می‌دانیم و از خدا می خواهیم هم فلسطین و هم قره باغ را به خاک اسلام برگرداند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مانند آمریکا قابل اعتماد نیست، تاکید کرد: عامل اختلاف و جنگ بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان اسرائیل است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: به شهدای جمهوری آذربایجان احترام می گذاریم و از دولت های جمهوری آذربایجان و ارمنستان می خواهیم با هم مذاکره کنند و مشکلات را رفع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اظهار کرد: مشکلاتی که با مذاکره قابل رفع است با جنگ حل شدنی نیست، جنگ به صلاح منطقه و هیچ کشوری نمی باشد.

‌وی یادآور شد: هرکس در جنگ برای قره باغ جان بدهد شهید محسوب می شود.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول