اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قلعه‌نویی: مثل دو بازی قبلی تنبیه شدیم/ در 40 سال چنین فرصت از دسته رفته‌ای را ندیده بودم

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: در 40 سال حضورم در فوتبال فرصت از دست رفته علی قربانی را ندیده بودم.

قلعه‌نویی: مثل دو بازی قبلی تنبیه شدیم/ در 40 سال چنین فرصت از دسته رفته‌ای را ندیده بودم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری بعد از شکست تیمش برابر تراکتور گفت: خیلی خوشحال هستم یک بار دیگر به تبریز شهر اولین‌ها و شهر پرشورها آمدم و این پیروزی را به آقای الهامی و هواداران این تیم تبریک می‌گویم.

وی گفت: من نمی‌دانم در مورد مسائل فنی چه بگویم و بازی کاملا در اختیار تیم ما بود و در 2 اشتباه دو گل خوردیم و توپی که علی قربانی وارد گل نکرد، من در 40 سال فوتبالم ندیده بودم.

سرمربی تیم سپاهان گفت: فوتبال مثل زندگی است اول تنبیه می‌کند و بعد درس می‌دهد و مثل 2 بازی قبلی تنبیه شدیم.

قلعه‌نویی در مورد افت تیمش در بازی‌های اخیر گفت: من اعتقاد دارم بعد از کرونا تیم سپاهان در ایجاد موقعیت خوب کار می‌کند. در مورد گل احسان باید بگویم در غیاب هافبک دفاعی ما این گل به ثمر رسید و حاج‌‌صفی بازیکن شاخصی است که می‌تواند نتیجه بازی را عوض کند و ما هم نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و گل اول را برخلاف جریان بازی دریافت کردیم و سجاد و دیگر بازیکنان تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند که باز روی یک اشتباه بچگانه خطا، کرنر و گل به حریف دادیم.

وی افزود: به نظر من از لحاظ کیفیت بازی تیمی خوب هستیم حتی نسبت به قبل از کرونا، اما بی‌عدالتی فوتبال است که چرا توپ قربانی گل نشد و من خودم فکر کردم توپ وارد دروازه شد و وقتی دیدم کسی خوشحالی نکردم فهمیدم این موقعیت را از دست دادیم و دیگر نمی‌دانم چه بگویم.

سرمربی تیم سپاهان گفت:‌ وضعیت رختکن ورزشگاه یادگار امام خوب نبود و به دوستان هم گفتم. مسوولیت باخت تیم با من است و بازیکنان تیم زحمت خودشان را کشیدند و در نیمه دوم تیم تراکتور به غیر از یک بار، به سمت دروازه ما نیامدند و ما امروز همانند بازی با پارس جنوبی و سایپا تنبیه شدیم‌.

انتهای پیام/60017/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول