اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زنده‌روح: کمک‌های اضافه شده به کادرفنی تاثیرگذار بودند/ 5 بازی مرگ و زندگی داریم

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: پنج بازی داریم که برایمان حکم مرگ و زندگی دارد و باید تمرکزمان را حفظ کنیم تا در لیگ برتر بمانیم.

زنده‌روح: کمک‌های اضافه شده به کادرفنی تاثیرگذار بودند/ 5 بازی مرگ و زندگی داریم

احمدرضا زنده روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برد پرگل مقابل شاهین بوشهر پس از شوک کرونایی اظهار داشت: می‌دانستیم این بازی شانس آخرمان است و باید نتیجه بگیریم تا شرایطمان در جدول بهتر شود. شاید شوک به تیم ما از آنجا شروع شد که فهمیدیم جایگاهمان کجاست و باید چکار کنیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها درک کرده بودند که شرایط سختی داریم و هم قسم شده بودیم که بازی خوبی انجام بدهیم. به جز بردن به چیزی فکر نمی‌کردیم. هم تیم ما و هم تیم شاهین تحت فشار بودیم اما چون میزبان بودیم سعی کردیم از ابتدای مسابقه فشار بیاوریم. طبق برنامه خوب پیش رفتیم، زود به گل رسیدیم و سه امتیاز حساسی را کسب کردیم. 

هافبک تیم گل‌گهر در مورد غیبت مجید جلالی در این بازی گفت: چون تستش مثبت شده بود، روی نیمکت نبود و به جای او، سرآسیایی و قربانی حضور داشتند. کمک‌هایی که به کادر فنی اضافه شده‌اند، تاثیرگذار بودند. به هر حال این بازی بود که روی آن حساب کرده بودیم، باید پیروز می‌شدیم. همه بچه‌ها کمک کردند تا این اتفاق بیفتد. 

زنده‌روح در مورد پنالتی دقیقه دو مسابقه که با تسلط وارد دروازه حریف کرد و باعث شد گل‌گهر از ابتدای بازی روحیه خوبی داشته باشد، اظهار داشت: گل زودهنگام خیلی به ما کمک کرد. سعی کردم به بهترین شکل به توپ ضربه بزنم که گل شود. از دروازه‌بان آنها شناخته داشتم. در ماشین سازی به او پنالتی زده بودم و این به من کمک کرد تا بتوانم راحت‌تر پنالتی را بزنم. توانستیم خیلی زود گلزنی کنیم و بعد از آن بچه‌ها پا پس نکشیدند و گل‌های بعدی را هم زدیم. 

وی در مورد حضور 12 کرونایی در اردوی گل‌گهر عنوان کرد: اتفاقی که افتاد ما را خیلی اذیت کرد اما بازیکنان تمرکزشان را حفظ کردند تا از شرایط بازی خارج نشوند و بتوانیم برنده باشیم. امیدوارم هر چه زودتر بچه‌هایی که تستشان مثبت شده به ما ملحق شوند چون تاثیر گذار هستند و می‌توانند در بازی‌های آینده کمک کنند تا امتیازات بیشتری به دست بیاوریم.

هافبک گل‌گهر در مورد ادامه کار این تیم در لیگ برتر گفت:‌ ما پنج بازی داریم که برایمان حکم مرگ و زندگی دارد. کار سختی داریم اما امیدوارم همانطور که بچه‌ها تمرکزشان را در شرایط سخت حفظ کردند و توانستیم مقابل شاهین نتیجه خوبی بگیریم، در بازی‌های آینده هم همین روند حفظ شود تا بازهم نتیجه بگیریم و در لیگ برتر بمانیم. 

وی در مورد بازی مقابل ماشین‌سازی در تبریز اظهار داشت: سه سال در تبریز بودم. خاطرات خوبی از این شهر و ماشین‌سازی دارم. با اینکه این بار روبروی آنها قرار می‌گیرم اما خیلی خوشحالم به تبریز برمی‌گردم و برگشتن به این شهر حس خوبی دارد. امیدوارم یک بازی با کیفیت ببینم و هر تیمی که استحقاقش را دارد برنده شود.

زنده‌روح در مورد استعفا و برگشت مجید جلالی به گل‌ گهر عنوان کرد: وظیفه ما این است که کارمان را به خوبی انجام بدهیم. این تصمیمی بوده که مدیران باشگاه گرفته‌اند و ما هم تابع تصمیمات آن‌ها هستیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول