اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی صنعت نفت آبادان: در تمام فاکتورها برتر از استقلال بودیم/ از در اختیار داشتن پتانسیل اصلی مان محروم شده ایم

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت در تمام فاکتورهای مهم بازی با استقلال از حریف برتر بود.

مربی صنعت نفت آبادان: در تمام فاکتورها برتر از استقلال بودیم/ از در اختیار داشتن پتانسیل اصلی مان محروم شده ایم

مرتضی بچاری زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره شکست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: نتیجه خوبی نگرفتیم اما فوتبال خیلی خوبی انجام دادیم. روی دو اتفاق گل خوردیم که امکان دارد این موضوع برای هر تیمی در هر بازی رخ بدهد. کل بازی در اختیار ما بود و حملات زیادی روی دروازه استقلال داشتیم. برای سنجیدن یک تیم باید تعداد موقعیت ها، میزان مالکیت و تعداد خطراتی که حریف روی دروازه اش ایجاد کرده است، محاسبه شود. صنعت نفت در تمام این فاکتورها از استقلال برتر بود.

وی افزود: بیشترین موقعیتی که یک تیم می تواند روی دروازه استقلال داشته باشد، از سوی تیم نفت آبادان خلق شد. ما بیشترین مالکیت توپ را مقابل این تیم با چنین بازیکنان، کادرفنی و هزینه های زیادش داشتیم. کمترین فرصت را به حریف دادیم اما روی 2 اشتباه فردی گل خوردیم.

مربی تیم صنعت نفت تصریح کرد: در صحنه گل اول استقلال ناهماهنگی مدافع و دروازه بان نفت را دیدیم که سبب شد توپ از دست دروازه بان ما رها بشود  و دیاباته دروازه خالی را باز کند. گل دوم حریف هم دقیقه 94 و در شرایطی به ثمر رسید که کل تیم ما برای گلزنی و تغییر نتیجه بازی جلو کشیده و خط دفاعی را رها کرده بودند. 

بچاری زاده ادامه داد: کسی که بازی را ندیده باشد فقط به این نکته توجه می کند که تیم ما 2 بر صفر باخته ولی کسی که بازی را دیده به تیم نفت آبادان و فوتبالی که مقابل استقلال انجام دادیم افتخار می کند. 

وی درباره هوادارانی که از پشت بام ساختمان های مجاور ورزشگاه تختی آبادان تیم صنعت نفت را حمایت می کردند، گفت: از تمام هواداران مان که با وجود شرایط کرونا و گرمای بالای 45 درجه هوای آبادان، وقت گذاشته و از ساختمان های رو به روی ورزشگاه تیم را حمایت کردند، کمال تشکر را دارم. آنها روحیه و خون جدیدی به بازیکنان صنعت نفت تزریق کردند. واقعیت های دیدار شب گذشته این نبود و از هواداران برای اینکه نتوانستیم دل شان را شاد کنیم، عذر می خواهیم. 

مربی تیم صنعت نفت درباره عقب افتادن صنعت نفت از کورس کسب سهمیه آسیا بیان کرد: تمام هدف تیم ما کسب سهمیه است اما این اتفاق به همین راحتی رخ نمی دهد. این موضوع هم دلایل مختلفی دارد. دمای آبادان اکنون بالای 50 درجه است. وضعیت اقتصادی و معیشتی داخل این شهر و وضعیت مالی و امکاناتی باشگاه صنعت نفت هم مناسب نیست. بیماری کرونا هم شرایط سختی را برای ما ایجاد کرده است و در نهایت بازی های صنعت نفت بدون تماشاگر برگزار می شود. این چهار عامل به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را برای ما سخت کرده است.

بچاری زاده ادامه داد: هواداران پتانسیل و نقطه قوت تیم صنعت نفت هستند. با احترام به سایر حریفان باید بگویم اگر هواداران ما مقابل استقلال در ورزشگاه حضور داشتند، فشارمان به حریف 10 برابر می شد. در این حالت نه تنها استقلال به گل نمی رسید بلکه تیم ما می توانست دروازه حریف را باز کند و روند بازی هم تغییر می کرد. حضور تماشاگران در ورزشگاه در روند نتیجه گیری صنعت نفت تاثیر مستقیم دارد. 

وی افزود: با تمام این مسائل همچنان برای کسب سهمیه شانس خوبی داریم زیرا با حریفان مستقیم خود مانند سپاهان و شهرخودرو بازی داریم. این دیدارها برای ما 6 امتیازی است. در حال حاضر هم چیزی را از دست نداده ایم. نه جایگاه مان در جدول تغییر کرده و نه شانس قهرمانی داریم. تنها دغدغه مان صعود به لیگ قهرمانان آسیا است که برای رسیدن به آن با تمام توان تلاش و مبارزه می کنیم. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول