اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تقوی: نماینده‌ها در مجمع حضور فیزیکی خواهند داشت/ استان‌ها آنلاین شرکت می‌کنند

دبیر فدراسیون والیبال گفت: نماینده مربیان و باشگاه و ... به صورت فیزیکی در مجمع عمومی فدراسیون والیبال حضور خواهند داشت.

تقوی: نماینده‌ها در مجمع حضور فیزیکی خواهند داشت/ استان‌ها آنلاین شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون روز یکشنبه 29 تیرماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود. بر اساس قوانین و مقررات جاری، تصمیم‌گیری برای زمان و مکان برگزاری مجامع عمومی و سالیانه فدراسیون‌ها بر عهده وزارت ورزش و جوانان است.

به دلیل مشکلات ناشی از گسترش و شیوع موج دوم بیماری کرونا و وضعیت قرمز در بعضی از استان‌های کشور، موافقت شد که مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال ساعت 10 روز یکشنبه 29 تیرماه به صورت آنلاین برگزار ‌شود.

میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نحوه برگزاری این مجمع اظهار داشت: روسای هیات‌های استانی با حضور در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه و سایر اعضا به صورت حضوری در این جلسه که به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: نماینده‌های بازیکنان، مربیان و باشگاه‌ها به صورت فیزیکی در آکادمی ملی المپیک حاضر خواهند شد و روسای استان‌ها هم به صورت آنلاین در جلسه شرکت می‌کنند. طبق قوانین اعضای مجمع عمومی همان نفراتی خواهند بود که مجمع انتخاباتی حضور داشتند؛ تنها مدیران عامل چند باشگاه تغییر کرده‌اند که به ناچار باید از مدیران جدید دعوت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول