اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

جشنواره تورنتو از «کیت وینسلت» تجلیل می کند

جشنواره تورنتو 2020 از «کِیت وینسلت» هنرپیشه انگلیسی و برنده اسکار تجلیل می‌کند.

جشنواره تورنتو  از «کیت وینسلت» تجلیل می کند

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، جشنواره تورنتو ۲۰۲۰ از کیت وینسلت هنرپیشه انگلیسی و برنده جایزه اسکار تجلیل می‌کند. این جایزه ۱۵ سپتامبر به وینسلت اهدا می‌شود.

 

«جوانا ویسنته» مدیر اجرایی جشنوار تورنتو، تاثیرگذاری کیت وینسلت و تدوام  رضایت بخش آثاری او که باعث سرگرمی، الهام بخشی و جذابیت برای مخاطبان و همکارانش شده، دلیل اصلی اهدای این جایزه دانست.

 

وینسلت در فیلم‌هایی چون «تایتانیک» «درخشش ابدی ذهنی بی نقص»، «جاده رولوشنری» «دود مقدس» «جابز» و دیگر فیلم های شاخص نقش آفرینی کرده است.

 

این جایزه در جشنی آنلاین به وینسلت اهدا خواهد شد. امسال جشنواره تورنتو به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

 

«واکین فینکس» نیز سال گذشته این جایزه را دریافت کرد. «مریل استریپ» «تایکا وایتیتی» «راجر دیکینز» «دیوید فاستر» و «متی دیوپ» از جمله دیگر دریافت کنندگان جایزه افتخاری «فستیوال فیلم تورنتو» در دوره های پیشین بوده اند.

 

امسال چهل و پنجمین جشنواره فیلم تورنتو به دلیل شیوع پاندمی کرونا با ترکیبی از رویدادهای مجازی و حضوری از دهم تا نوزدهم سپتامبر برگزار خواهد شد. جشنواره فیلم تورنتو امسال همچنین از یک پلتفرم جدید دیجیتالی برای بخش اکران ها، جلسات و رویدادهای ویژه اش بهره می برد. 

کِیت الیزابت وینسْلِت زادهٔ ۵ اکتبر ۱۹۷۵، برکشایر هنرپیشه اهل انگلستان و برنده جایزه اسکار، جایزه امی، سه جایزه گلدن گلوب و جایزه گرمی است.

 

او جوان‌ترین فردی است که شش بار نامزد جایزه اسکار و یکی از معدود بازیگران زنی است که موفق به دریافت سه جایزه از چهار جایزه مهم جوایز سرگرمی آمریکا (که شامل یک جایزه امی، یک جایزه اسکار و یک جایزه گرمی می‌شود) شده‌است.

 

او هم‌چنین برنده جایزه‌های متعددی از انجمن بازیگران، آکادمی فیلم و تلویزیون بریتانیا و انجمن مطبوعات خارجی هالیوود و جایزه سزار در سال ۲۰۱۲ به صورت افتخاری شده‌است.

و از کودکی به یادگیری نمایش‌پردازی پرداخت و در سال ۱۹۹۱ کار خود را در تلویزیون بریتانیا آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی بلندی که وینسلت در آن ایفای نقش کرد «موجودات آسمانی» (۱۹۹۴) بود که برای بازی در این فیلم مورد توجه و ستایش بسیار قرار گرفت. او همین‌طور برای بازی در نقش مکمل در فیلم «عقل و احساس» (۱۹۹۵) مورد توجه بسیار قرار گرفت تا اینکه با بازی در فیلم «تایتانیک» به هنرپیشه‌ای با شهرت جهانی تبدیل شد. تایتانیک در آن زمان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول