اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اجرای 119 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان از اجرای 119 پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در این استان خبر داد.

اجرای 119 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فریدون فعالی از آغاز 119 پروژه گردشگری استان کرمان در دولت خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های مذکور 44 درصد است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان عنوان کرد: در سال گذشته براى ٥٣ پروژه با حجم سرمایه‌گذارى 2 هزار و 880 میلیارد ریال موافقت اصولی صادر شده است که از این تعداد 20 پروژه آن با حجم سرمایه‌گذارى 250 میلیارد ریال در حال احداث است.

وی بیان کرد: در سه ماه ابتداى سال جاری براى 9 پروژه با حجم سرمایه‌گذارى 630 میلیارد ریال موافقت اصولی صادر شده است که از این تعداد ٨ پروژه با حجم سرمایه‌گذارى 280 میلیارد ریال در حال ساخت و یک پروژه دیگر نیز در مرحله دریافت زمین است.

فعالی با اشاره به اینکه پروژه‌های گردشگری توسط بخش خصوصی و با حمایت میراث فرهنگی در حال ساخت است، افزود: این پروژه‌ها شامل اقامتگاه بوم‌گردی، هتل، مهمانپذیر، مجتمع‌های تفریحی و پذیرایی و... می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان خاطرنشان کرد: چنانچه ظرفیت‌های گردشگری استان از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل شود و سرمایه‌گذاری لازم در تامین زیرساخت‌ها فراهم آید آنگاه گردشگری به اقتصاد زودبازده مبدل خواهد شد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول