اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرپرست پیکان: در بازی با سایپا خطاها عمدی نبود/ گونه علی‌محمدی شکست، محمدی هم سه هفته نیست

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: خطاها در بازی پیکان عمدی نبود و هرکس از عمد دنبال خطا باشد بر سر خودش می‌آید.

سرپرست پیکان: در بازی با سایپا خطاها عمدی نبود/ گونه علی‌محمدی شکست، محمدی هم سه هفته نیست

محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص بازی روز گذشته پیکان مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خوبی بود و تیم ما بد بازی نکرد. موقعیت‌هایی خلق کردیم که متاسفانه گل نشد. حق ما سه امتیاز بود اما یک امتیاز هم برایمان خوب بود. هفته‌های پایانی لیگ است و بازی‌ها خیلی خشن پیگیری می‌شود. دو تعویض اجباری داشتیم و این شرایط را برایمان سخت کرد.

وی در مورد مصدومیت جلال‌الدین علی‌محمدی و نادر محمدی گفت: حال عمومی خوبی دارند اما مصدومیتشان جدی است. گونه علی محمدی شکسته است و کتف نادر محمدی هم آسیب دیده که 2-3 هفته از میادین به دور خواهد بود.

سرپرست  پیکان در رابطه با عمدی بودن خطاها در بازی با سایپا خاطرنشان کرد: این موضوع را تایید نمی‌کنم. اعتقاد دارم هرکس همچین تفکری داشته باشد که خطایی را به صورت عمدی برای آسیب زدن به بازیکنان انجام دهد به زودی به سرش می‌آید. بازی خیلی خشن پیگیری می‌شد و این به بازیکنان آسیب می‌زد. 

طهماسبی در رابطه با بازی دوستانه این تیم افزود: امروز برای آماده سازی هرچه بهتر با تیم دسته دویی میلاد تهران یک بازی دوستانه برگزار می‌کنیم. این بازی از ساعت 17 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول