اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

کمک‌رسانی مسجدی‌‌ها به نیازمندان/ اطعام هفتگی ۴۵۰ نیازمند

فرمانده حوزه ۳۲۷سیدالشهدا (ع) ناحیه مالک اشتر مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر گفت: این مسجد با ایجاد قرارگاه فرهنگی، بصیرتی و محرومیت‌زدایی حاج حسین همدانی، کمک‌رسانی‌های بسیاری به نیازمندان دارد.

کمک‌رسانی مسجدی‌‌ها به نیازمندان/ اطعام هفتگی ۴۵۰ نیازمند

مجید طلوعی فرمانده بسیج اصناف و بازاریان تهران و حوزه ۳۲۷ سیدالشهدا (ع) ناحیه مالک اشتر مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به کارهای جهادی و خدماتی بسیجیان این مسجد اظهار داشت: این مسجد با ایجاد قرارگاه فرهنگی، بصیرتی و محرومیت‌زدایی حاج حسین همدانی، هرهفته در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از دهه کرامت و تا عید غدیر ۴۵۰ پرس غذا برای افراد حاشیه شهر توزیع می‌کند.

وی افزود: پنجشنبه هر هفته توزیع غذا داریم که این هفته جوجه کباب میان حاشیه‌نشینان کوره‌های آجرپزی جاده خاوران قاسم‌آباد توزیع شد و هرهفته نیز به همین صورت ۴۵۰ پرس غذا با کمک مردم و خیرین میان نیازمندان حاشیه تهران توزیع می‌شود.

توزیع ۱۷۰ سبد ارزاق میان نیازمندان

طلوعی گفت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس، ۱۷۰ سبد کالا میان نیازمندان به ارزش ۱۷ میلیون تومان تحت عنوان طرح حاج قاسم سلیمانی میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده حوزه ۳۲۷ سیدالشهدا (ع) ناحیه مالک اشتر مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر گفت: در ادامه این طرح، تا عید غدیر بسته‌های ارزاق میان نیازمندان توزیع خواهیم کرد.

تهیه ۷ دست جهیزیه برای دختران نیازمند کرمان

وی از تهیه جهیزیه برای دختران نیازمندان روستاهای کرمان خبر داد و گفت: با کمک اعضای بسیج اصناف، ۷ دست جهیزیه کامل تهیه و میان نیازمندان روستای کهنوج استان کرمان توزیع خواهد شد. 

طلوعی گفت: ۳ دست جهیزیه در سطح کیانشهر و اطراف به زوج‌های جوان که در آستانه ازدواج بودند، کمک‌رسانی کردند و این طرح ادامه دارد البته در این هفته ۷ سری جهیزیه به اهالی مستحق روستاهای استان کرمان همراه با کمک‌های مؤمنانه ارسال خواهد شد که اعضای این کاروان برای تجدید بیعت و زیارت برسر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز حضور پیدا خواهند کرد.

فرمانده حوزه ۳۲۷ سیدالشهدا (ع) ناحیه مالک اشتر مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر در پایان خاطرنشان کرد: بخش دیگری از بسیجیان این مسجد در زمینه کارآفرینی و عمران خانه‌های نیازمندان است. همچنین توزیع کیک و آبمیوه میان معتادین و افراد با دارای آسیب‌های اجتماعی مختلف، از دیگر برنامه‌های ماست که هرهفته اجرایی می‌شود و در صورت تمایل این افراد نیز برای بهبود وضعیت آن‌ها نیز برنامه‌ریزی‌هایی داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول