اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر دفاع لبنان: اتحاد مردم، ارتش و مقاومت معادلات را تغییر داد

وزیر دفاع لبنان گفت که اتحاد سه گانه مردم، ارتش و مقاومت در جنگ ۳۳ روزه موجب شد تا معادلات در خصوص لبنان تغییر کند.

وزیر دفاع لبنان: اتحاد مردم، ارتش و مقاومت معادلات را تغییر داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «زینه عکر» وزیر دفاع لبنان امروز (شنبه) به مناسبت سالروز جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ گفت که این جنگ معادلات را در خصوص لبنان تغییر داد.

خانم عکر به وبگاه العهد گفت که پیروزی به دست آمده در جنگ ۳۳روزه با اتحاد مردم، ارتش و مقاومت محقق شد و اکنون نیز باید تمامی لبنانی‌ها برای از میان بردن مشکلات اقتصادی و نجات کشور متحد شوند.

وزیر دفاع لبنان در خصوص تجاوزات رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و خاک لبنان نیز گفت که این رژیم احترامی برای قطعنامه‌های بین‌المللی قائل نیست و سالانه هزاران بار دست به نقض حریم هوایی، دریایی و زمینی لبنان می‌زند و این اقدامات محکوم است.

وی درباره تجاوز و زیاده‌خواهی اسرائیل در خصوص منابع نفتی لبنان در بستر دریا نیز گفت که لبنان از حقوق و حاکمیت خویش در زمین و هوا و دریا و ثروت نفتی‌اش کوتاه نخواهد آمد و ارتش لبنان مراقب هرگونه استخراج و پالایش نفت و گاز در بلوک شماره ۹ در بستر دریا است.

«غسان حاصبانی» معاون نخست‌وزیر لبنان نیز به العهد گفت که شهادت قهرمانان مقاومت و ارتش برای دفاع از لبنان در جنگ تموز (جنگ ۳۳ روزه)، خون نظامیان ارتش، مردم و مقاومت را در هم آمیخت.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول