اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

فیلم| آتش گرفتن اتوبوس در فرودگاه پاریس

در پی آتش گرفتن یک اتوبوس در فرودگاه «اورلی» پاریس، زبانه‌های آتش و دود، فضای ترمینال شماره 4 را پر کرد و مسافران موقتاً تخلیه شدند.

فیلم| آتش گرفتن اتوبوس در فرودگاه پاریس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، آتش گرفتن اتوبوسی خارج از ترمینال ۴ فرودگاه «اورلی» پاریس، به تخلیه موقت مسافران منجر شد. در تصاویر منتشر شده از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی، در حالی که صدها مسافر منتظر پرواز خود هستند، شعله‌های آتش و دود از اتوبوس به بیرون سر می‌کشد.

 

راننده این اتوبوس که مسافران را بین پاریس و فرودگاه جابجا می‌کند، بعد از به مشام رسیدن بوی دود، حدود ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه صبح مقابل این ترمینال توقفی اضطراری داشت. آتش‌نشانان و کارکنان فرودگاه به سرعت خود را رساندند و یک حصار امنیتی اطراف آن ایجاد کردند.

به گفته یک کارمند فرودگاه، بعد از آتش‌سوزی، سه انفجار متوالی در اتوبوس رخ داد که اولی بر اثر ترکیدن لاستیک بود؛ بعد از آن بود که سیستم هشدار آتش روشن شد و همه مسافران از فضای دور اتوبوس تخلیه شدند.

امروز همچنین شهر نانت فرانسه شاهد آتش‌سوزی در کلیسای جامع این شهر بود. دادستان «پیر سونز» به خبرنگاران گفت که ۳ آتش‌سوزی در این کلیسا رخ داد و مقامات با این آتش‌سوزی به عنوان یک «عمل مجرمانه» برخورد می‌کنند. او از بیان جزئیات بیشتر خودداری کرد.

به گزارش «فرانس ۲۴»، ده‌ها آتش‌نشان توانستند این آتش را بعد از چند ساعت مهار کنند. رئیس اداره آتش‌نشانی محلی به خبرنگاران گفت ۱۰۴ آتش‌نشان همچنان در محل حادثه حضور دارند تا اطمینان یابند حریق به طور کامل مهار شده است.

وی افزود آتش پشت اُرگ بزرگ آغاز شد که کاملاً تخریب شده و همچنین شیشه‌های رنگی جلوی کلیسا منفجر شدند. با این حال گفته شده که خسارت به آن میزان که در ابتدا موجب نگرانی شده بود، نیست.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول