اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

آپارات: تمام ویدئوهای منافقین را حذف کردیم/ نظارت ها ادامه دارد

تیم نظارتی آپارات علاوه بر ایجاد محدودیت و قطع دسترسی کانال‌های پخش زنده با موضوع گردهمایی سازمان منافقین، تمامی محتواهای ویدیویی که از این سازمان به شیوه‌های متفاوت بر روی سرویس بارگذاری شده است را بررسی و حذف کرده‌اند.

آپارات: تمام ویدئوهای منافقین را حذف کردیم/ نظارت ها ادامه دارد

اطلاعیه آپارات در توضیح اقدام‌های انجام شده برای منع پخش گردهمایی سازمان منافقین
    
به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی آپارات اعلام کرد: عصر روز گذشته جمعه ۲۷ تیرماه و همزمان با شروع پخش زنده گردهمایی سازمان منافقین از شبکه‌های تلویزیونی و اینترنتی معاند، پخش زنده سرویس آپارات نیز از طریق چندین کانال که این گروه از پیش ایجاد کرده بودند به عنوان محل پخش معرفی شد.

در این زمان ۴ کانال آپارات معرفی شده در اطلاع رسانی‌های گروه منافقین یکی پس از دیگری مسدود شدند و تلاش‌های آن‌ها برای بهره برداری از کانال‌ها‌ی جدید‌تر ادامه داشت که البته هر کدام به سرعت توسط تیم پشتیبانی آپارات در کمتر از یک دقیقه از بهره‌برداری مسدود ‌شدند. سپس به منظور کنترل شرایط و توقف سوءاستفاده این سازمان از سرویس پخش زنده آپارات، امکان ثبت نام کلیه کاربران تا پایان این گردهمایی از دسترس خارج شد.

همچنین تیم نظارتی آپارات علاوه بر ایجاد محدودیت و قطع دسترسی کانال‌های پخش زنده با موضوع گردهمایی سازمان منافقین، تمامی محتواهای ویدیویی که از این سازمان به شیوه‌های متفاوت بر روی سرویس بارگذاری شده است را بررسی و حذف کرده‌اند. این تلاش‌های نظارتی همچنان ادامه دارد و آپارات اجازه انتشار هیچ ویدیویی از این گروه منافق را به هیچ کاربری نخواهد داد.

در پایان این حقیقت بر کسی پوشیده نیست که آپارات با فعالیت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک سرویس کاربر محور، در کنار مردم است و همواره از سازمان منافقین اعلام برائت و انزجار کرده است.

لیست این کانال‌های پخش زنده  که همگی از خارج از کشور ساخته و مدیریت می‌شدند عبارتند از:

 • https://www.aparat.com/hamedTV2020
• https://www.aparat.com/pakeshadi
• https://www.aparat.com/samaneweb
• https://www.aparat.com/tehranOnline

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول