اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم تامین زیرساخت‌های آموزش مجازی پیش از آغاز ترم تابستان

مدیرکل ارزیابی، نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۷ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تامین زیرساخت‌های آموزش مجازی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های روسای واحدها پیش از آغاز ترم تابستان باشد.

لزوم تامین زیرساخت‌های آموزش مجازی پیش از آغاز ترم تابستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، علیرضا محمدپور که با همراهی مدیران اداره کل بازرسی منطقه ۷ در واحد زنجان حضور یافته بود، در دیدار با علیرضا فیروزفر رئیس این واحد دانشگاهی اظهار کرد: امید است با استماع نظرات دانشجویان و اساتید در خصوص تجربه آموزش و آزمون‌های مجازی، ترم آتی را با اثرگذاری بیشتری دنبال کنیم.

مدیرکل ارزیابی، نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۷ دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: تامین زیرساخت‌های آموزش مجازی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های روسای واحدها پیش از آغاز ترم تابستان باشد.

محمدپور طرح تعاون را مورد اشاره قرار داد و متذکر شد: بازرسان منطقه ۷ روزانه فرآیند برگزاری آزمون‌ها را رصد کرده و ضمن احصای نقاط ضعف و قوت پیگیر اجرای بهترین شیوه برای تحصیل دانشجویان در دوران مقابله با کرونا هستند.

وی همچنین با حضور در واحد ابهر در دیدار با افشار رئیس این واحد و معاونانش نکات لازم حوزه آموزشی را یادآور شد.

این مسؤول بر معرفی سامانه مبداء مرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات به منظور ارتباط جامعه دانشگاهی با بازرسی برای تسهیل در امور جامعه دانشگاهی تاکید کرد.

انتهای پیام/ق۷۳۰۰۴/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول