اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

شرکت 30 هزار لرستانی در جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: شیوع کرونا و تعطیلی سالن‌های مطالعه باعث افزایش فعالیت‌های مجازی در حوزه کتاب شده است که برای نمونه بیش از 30 هزار لرستانی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند.

شرکت 30 هزار لرستانی در جشنواره کتابخوانی رضوی

 فرشته طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: کتابخانه‌های استان با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور همزمان با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها بسته شدند.

 وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه فعالیت کتابخانه‌های استان مجددا آغاز شد، افزود: در ابتدای بازگشایی تنها کارمندان این نهاد در کتابخانه‌ها حضور پیدا می‌کردند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان بیان کرد: در فازهای بعدی بازگشایی کتابخانه‌ها ابتدا اجازه دریافت کتاب صادر شد سپس سالن‌های مطاله نیز با رعایت فاصله قانون بازگشایی شدند

طهماسبی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته با اوجگیری کرونا در کشور دوباره سالن‌های مطالعه بسته شد، تصریح کرد: تا زمانی که ستاد تسهیل کرونا اعلام نکند تعطیلی سالن‌های مطالعه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: شیوع کرونا و تعطیلی سالن‌های مطالعه باعث ایجاد مشکلاتی برای استفاده از  ظرفیت کتابخانه‌های استان شده در همین راستا فعالیت‌های مجازی این نهاد افزایش چشمگیری در راستای ارائه خدمت به مردم داشته است.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از اقدامات مجازی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است که این جشنواره از اسفند سال گذشته آغاز و تا پایان تیرماه ادامه دارد . 

طهماسبی با بیان اینکه یش از 30 هزار لرستانی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند، اظهار داشت: این جشنواره در محورهای مختلفی مانند کتاب‌خوانی، معرفی کتاب و کودکان برگزار شده و جوایز خوبی به نفرات برتر آن داده می‌شود.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول