اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

زمین‌خواری 5 هزار هکتاری به نام جهاد دانشگاهی

نماینده مردم نجف‌آباد، جیران و کرون در مجلس از زمین‌خواری 5 هزار هکتاری در شهرستان کرون به نام جهاد دانشگاهی خبر داد.

زمین‌خواری 5 هزار هکتاری به نام جهاد دانشگاهی

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: زمین‌خواری 5 هزار هکتاری که پیش از این توسط قوه قضائیه جلوی آن گرفته شده بود بار  دیگر و با تصمیم هیأت وزیران مجدد در حال وقوع است.

وی افزود: این زمین‌خواری که به نام جهاد دانشگاهی اتفاق می‌افتد بر اساس تصمیم هیأت وزیران این مقدار زمین به مدت 30 سال از منابع طبیعی گرفته شده و در اختیار جهاد دانشگاهی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم نجف‌آباد، در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ابتدای کار دولت آقای هاشمی این 5 هزار هکتار زمین با تصمیم هیأت وزیران از منابع طبیعی گرفته شد و در اختیار شرکت مادر تخصصی دارویی شهید مدرس کرون قرار گرفت.

ابوترابی خاطرنشان کرد: در چند سال قبل قوه قضائیه این 5 هزار هکتار زمین را از شرکت مذکور گرفت و در اختیار منابع طبیعی قرار داد اما  حال با خبر شدیم که چند روز قبل با تصمیم هیأت رئیسه این زمین در اختیار جهاد دانشگاهی قرار گرفته است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی 10 سال است که 150 هکتار از این زمین‌ها را در اختیار دارد و هیچ کاری نکرده چطور می‌تواند 5 هزار هکتار زمین را مورد بهره‌برداری و استفاده قرار دهد.

نماینده مردم نجف‌آباد،  در مجلس در پایان گفت:‌ از سوی دیگر جهاد دانشگاهی قادر نیست حقوق کارمندان خود را بپردازد چطور می‌تواند این زمین‌ها را اداره و مدیریت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول