اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دانش‌آموزان استثنائی کهگیلویه و بویراحمد از نداشتن سالن ورزشی تا محرومیت در شبکه شاد

رئیس آموزش و پرورش استثنائی کهگیلویه وبویراحمد نبود سالن ورزشی ویژه بچه‌های استثنائی را از مشکلات اساسی در این حوزه دانست.

دانش‌آموزان استثنائی کهگیلویه و بویراحمد از نداشتن سالن ورزشی تا محرومیت در شبکه شاد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شهربانو بختیاری در خصوص تعداد دانش‌آموزان استثنائی در مدارس استان گفت: یک هزار و 537 دانش‌آموز در 7 گروه تحت پوشش آموزش و پرورش استثنائی هستند و 367 همکار فرهنگی به این بچه‌ها خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس آموزش و پرورش استثنائی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به اضافه شدن رشته‌های جدید به مدارس استثنائی افزود: هوشمندسازی مدارس استثنائی خواسته ما است و امیدواریم 50 درصد هزینه هوشمندسازی مدارس را استان و 50 درصدی دیگر را آموزش و پرورش کشور متقبل شود تا مدارس خصوصا برای بچه‌های ناشنوا هوشمندسازی شوند.

وی با اشاره به نبود سالن ورزشی برای دانش‌آموزان استثنائی گفت: هیچ سالن ورزشی اختصاصی که متناسب به بچه‌های استثنائی باشد وجود دارد به همین دلیل با بنیاد علوی رایزنی کردیم که برای بچه‌های استثنائی لنده سالن ورزشی احداث کند اما نیازمند حمایت مرکز استان و سه شهرستان بزرگ هستیم.

این مسوول با اشاره به عضویت 100 درصدی مدارس و 70 درصدی معلمان در شبکه شاد گفت: 36 درصد دانش‌آموزان استثنائی عضو شبکه شاد هستند که یکی از دلایل آن محرومیت استان است.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول