اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

واگذاری عرصه مسکن مهر به صورت اینترنتی در شهر جدید هشتگرد

معاون اداری، مالی و بودجه شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد اعلام کرد: سامانه https://emehr.ntdc.ir پاسخگوی متقاضیان و مالکان مسکن مهر شهرجدیدهشتگرد خواهد بود و مالکان می توانند خرید عرصه را آنلاین انجام دهند.

واگذاری عرصه مسکن مهر به صورت اینترنتی در شهر جدید هشتگرد

سیامک یونس فرد، معاون اداری، مالی و بودجه شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: پیش از این در طرح مسکن مهر فردی که صاحب یک واحد مسکونی‌مهر می‌شد، فقط مالک «اعیان» واحد بود و مالکیت زمینی که این واحد در آن بنا شده نزد دولت باقی می‌ماند و آپارتمان‌های مسکن‌مهر مالکیت دوگانه داشتند.

وی افزود: دولت با فروش عرصه تصمیم گرفت با حذف عنوان «۹۹ ساله»، مالکیت کامل مسکن مهر را به مردم واگذار کند و با واگذاری عرصه به مردم، مالکیت آنها تام شود.

معاون اداری، مالی و بودجه شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: با تثبیت مالکیت عرصه و اعیان ملک متقاضیان مسکن مهر علاوه بر سهولت نقل و انتقال زمینه افزایش ارزش افزوده ملک هم فراهم آمده است.

یونس فرد تاکید کرد: با انتقال مالکیت زمین‌های ۹۹ ساله، منابع مالی قابل‌توجهی برای دولت و وزارت راه‌وشهرسازی آزاد می‌شود که به کمک آن می‌توان هزینه توسعه خدمات رفاهی و سکونتی محله‌های مسکن‌مهر را تأمین کرد.

معاون اداری، مالی و بودجه شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از متقاضیان عرصه مسکن مهر در این شهر خواست به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این کار را به صورت اینترنتی انجام دهند و با خرید نقدی از ۳۰ درصد تخفیف بهره‌مند شود.

یونس فرد اظهار کرد: افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی نیز می‌توانند در صورت خرید نقدی عرصه واحد خود علاوه بر تخفیف ۳۰ درصدی از ۲۰ درصد تخفیف نیز استفاده  کنند.

وی گفت: تاکنون واحدهای مسکونی بسیاری عرصه واحد خود را در قالب قرارداد تحویل گرفته‌اند که به منزله یک سند رسمی محسوب می شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول