اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تقدیر فرمانده سپاه فتح از تصمیم انقلابی استاندار/گلزار شهدای گمنام یاسوج را جهادی می‌سازیم

فرمانده سپاه فتح از تصمیم انقلابی استاندار برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج تقدیر کرد.

تقدیر فرمانده سپاه فتح از تصمیم انقلابی استاندار/گلزار شهدای گمنام یاسوج را جهادی می‌سازیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سردار حمید خرمدل در نشست اضطراری ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج که با حضور استاندار و مسوولان دستگاه‌های مختلف برگزار شد اظهار کرد: جوانان با حساسیت وضعیت گلزار شهدای گمنام را پیگیری می‌کنند.

وی با ابراز نارضایتی از وضعیت کنونی گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج گفت: با خانو‌اده که برای زیارت شهدا می‌آییم دلمان می‌گیرد چرا که این شهدا گمنام واقع شده‌‌اند.

فرمانده سپاه فتح با بیان این که تاکنون به گلزار شهدا بی‌توجهی شده افزود: امروز استاندار با تصمیم و عزم خود برای ساماندهی گلزار شهدا سنگ تمام گذاشت باید از این برادر انقلابی تشکر کنم که در حوزه دین و انقلاب سنگ تمام می‌گذارند.

خرمدل افزود: همه امروز طلبیده شهدای گمنام هستیم و خداوند سفره‌ای برای ما پهن کرده که کاری ماندگار را در این مکان معنوی و با ارزش انجام دهیم.

وی با بیان اینکه هر شهری المانی و نمادی برای شهدا وجود دارد تصریح کرد: اینجا یکی از تفرجگاه‌های استان است و می‌تواند جذب گردشگر کند و باید مکانی فاخر درست کنیم.

فرمانده سپاه فتح خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی ما که جهادی کار می‌کند و برای مثال کتابخانه ای را ظرف سه ماه ساخته باید تیمی تشکیل دهند و دستور استاندار اجرا شود تا شبی ماندگار در هفته دفاع مقدس با پخش زنده اینجا برگزار کنیم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول