اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

امروز دامادزاده‌ها خطرناک تر از آقازاده‌ها هستند

یک فعال سیاسی گفت: امروز پدیده دامادها و آن‌ها که کت تن آقایان می‌کنند، خطرناک‌تر از آقازاده‌ها هستند.

امروز دامادزاده‌ها خطرناک تر از آقازاده‌ها هستند

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسین پرکره فعال سیاسی در برنامه گفت‌وگوی سیاسی رادیو گفت وگو با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی افراد خود را شاخص انقلاب قرار دادند، گفت: زمانی که چنین فردی اشتباه می‌کرد، این گونه برداشت می شد که انقلاب مسیر را اشتباه می رود.

وی با بیان اینکه شاخصه های انقلاب کمرنگ نشده، گفت: میان افراد و شاخصه ها جابجایی اتفاق افتاد و صداوسیما و رسانه ها افراد را جایگزین شاخصه های انقلاب کردند.

پرکره اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای ما به عنوان یک هدف نیست؛ بلکه معبری است که از سوی حضرت امام(ره) باز شد. این انقلاب معبری میان ایران و ظهور است و آنچه ما را به ظهور می رساند، اسلام انقلابی است که امروز در سوریه و یمن و حمایت از مستضعفان دیده می شود.

این فعال سیاسی با اعلام اینکه اسلام انقلابی در داخل کشور کمرنگ است، گفت: امروز جریان نفوذ در کشور وارد شده است و امام(ره) نیز آن را پیش بینی کرده بودند که یکسری خود را بعنوان جبهه انقلاب تعریف کنند که آخرین رزومه انقلابی آن ها سفر به راهیان نور بوده و یا با هزینه گزاف ملت، دوری در مناطق سیل زده داشتند.

پرکره لزوم جذب جوانان در انقلاب افزود: میان نسل اول با پنجم انقلاب فاصله بسیار زیاد است و نسل اول خود را تافته ای جدا از نسل پنجم می دانند و همواره تعبیر بدی از نسل پنجم می بینیم.

وی ادامه داد: در تشییع پیکر شهدا مگر این نسل پنجم نبود که افتخار آفرینی می کند، ادامه داد: وقتی در مسند قدرت می نشینیم همزمان خود را صاحب قدرت دانسته و خود را انقلابی و کارشناس می دانیم؛ در حالیکه امروز وقتی فردی در مسند رئیس جمهور یا رئیس فلان سازمان قرار می گیرد، تازه بعنوان تئوریسین معرفتی شناخته می شود.

پرکره دوستی با جوانان و اعتماد به آن ها را موجب رونق انقلابی گری در میان جوانان دانست و افزود: امروز جوان گرایی رانتی باب شده است و چیزی به اسم آقازاده وجود ندارد چون این ها جرأت ورود به حوزه را ندارند چراکه رسانه ها روی آن ها زوم می کنند.

وی ادامه داد: امروز قشر جدید با عنوان دامادها و حتی کسانی که کیف حمل می کنند، قدرت بیشتری از آقازاده ها دارند. این افراد امروز از آقازاده ها خطرناک تر کسانی هستند که کیف ها را حمل کرده و یا کت ها را تن آقایان می کند.

پرکره همچنین باندگرایی را آفت دیگری دانست که انقلاب را نشانه رفته و افزود: امروز آقا نیز فرمودند امیدی به سیاسیون ندارند. در انتخابات نیز گروهی می گویند به فلانی رای ندهید که دیگری رای نیاورد؛ در حالیکه باید به شاخصه ها رای دهیم.

وی صداقت با جوانان را منجر به حل این معضلات دانست و افزود: در حوزه اجرا باید به مدیریت بدون شوآف بازگردیم.

پرکره گفت: یک فرد اگر قصد کمک در منطقه جهادی دارد، باید با لباس جهادی رفته و با بیل وارد منطقه شود نه اینکه با هلی کوپتر برود و تعدادی عکس بگیرد و بازگردد. جوانان این را می فهمند و این آفتی برای انقلاب و مدیریت جهادی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول