اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

315 شغل جدید با بهره‌برداری از 5 طرح پیشران صنعتی گلستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: با بهره‌برداری از پنج طرح پیشران صنعتی مشخص شده برای استان 315 نفر از افراد جویای کار مشغول به کار می‌شوند.

315 شغل جدید با بهره‌برداری از 5 طرح پیشران صنعتی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان اظهار کرد: پنج طرح مهم صنعتی استان با مجموع سرمایه‌گذاری 400 میلیارد تومان به عنوان طرح‌های پیشران صنعتی مشخص شده است .

وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها هم اکنون بین 60 تا 100 درصد است و با بهره‌برداری از آنها 315  نفر مشغول به کار می‌شوند.
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: وزارت صمت در راستای تحقق شعار جهش تولید نسبت به راه‌اندازی پویش تولید، تداوم امید به منظور بهره‌برداری از 200 طرح بزرگ پیشران ملی در بخش صنعت و معدن به ارزش 170 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم 41 هزار نفر در سالجاری اقدام کرده که تاکنون این طرح‌ها در هفت استان افتتاح و راه‌اندازی شده‌اند.
وی با بیان اینکه پنج طرح پیشران صنعتی استان نیز در زمره این 200 طرح بوده و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید، افزود: شرکت‌های «صباح پودر» در زمینه تولید انواع «پنیر گودار» و چدار، قوطی‌سازی فجر گلستان در زمینه تولید انواع قوطی کمپوت و کنسرو و درب فلزی ظروف، تجارت گستر ترکمن در زمینه تولید فایبر سمنت، توسعه سوم شرکت بانیار پلیمر در زمینه تولید پلی استایرن و فروشگاه بزرگ چند منظوره خانم آمنه زمانی در فضایی به وسعه 3 هزار مترمربع، پنج طرح پیشران استان گلستان هستند.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول