اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قیر رایگان از محل خوراک تأمینی به پالایشگاه‌ها تهیه می‌شود

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: در طرح دو فوریتی قیر رایگان دو میلیون قیر رایگان در نظر گرفته شده است که از محل خوراک تأمینی به پالایشگاه‌ها تهیه می‌شود.

قیر رایگان از محل خوراک تأمینی به پالایشگاه‌ها تهیه می‌شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس به عنوان طراح الحاق یک بند به تبصره 1 قانون بودجه سال99 اظهار داشت: در ادوار گذشته موضوع قیر رایگان در بند (هـ) تبصره (1) قانون بودجه لحاظ می‌شد و سالانه قیر رایگان به روستاها، شهرها، بنیاد مسکن، راه و ترابری، آموزش و پرورش و مالش‌پاشی کویر اختصاص می‌یافت.

وی ادامه داد: اما سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی کمیسیون بودجه با محدودیت‌هایی که داشت این بند را حذف کرد در حالی که یکی از نیازهای ضروری کشور آسفالت راه‌های روستایی و بهسازی مدارس است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: در طرح مذکور دو میلیون قیر رایگان در نظر گرفته شده است که از محل خوراک تأمینی به پالایشگاه‌ها تهیه می‌شود.

وی بیان کرد: از آنجایی که مبلغ قیر از تنی 400 هزار تومان به 4 تا 5 میلیون تومان افزایش یافته است در جزئیات مبلغی برای قیر رایگان در نظر گرفته نشده چرا که ممکن بود افرادی از این موضوع سوء استفاده کنند و قیمت قیر را افزایش دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول