اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جایگاه نخست هیأت جانبازان زنجان در کشور/زنجان 500 ورزشکار معلول دارد

رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به ارتقای جایگاه این هیأت در بین هیأت‌های کشوری گفت: این هیأت در گروه (ب) در سال گذشته رتبه نخست را داشته است.

جایگاه نخست هیأت جانبازان زنجان در کشور/زنجان 500 ورزشکار معلول دارد

مهدی مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه هیأت جانبازان و معلولان استان زنجان در سال 1397 در گروه (ب) در رتبه دوم کشوری قرار داشت، اظهار کرد: این هیأت در سال گذشته رتبه نخست این گروه را کسب کرد.

رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به اینکه این صعود با وجود جمعیت کمتر زنجان نسبت به سایر استان‌ها به دست آماده است، اضافه کرد: تلاش می‌شود، با برنامه‌ریزی این جایگاه در سال جدید نیز حفظ شود.

وی از فعالیت ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در هیأت جانبازان و معلولان بیان کرد: ورزشکاران زنجانی با حضور در مسابقات مختلف توانستند موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده است.

مرادی با بیان اینکه علاوه بر بعد قهرمانی بعد همگانی در هیأت جانبازان و معلولان در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: زنجان نخستین استان دارای رشته ورزش‌های الکترونیک است.

رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه ورزش معلولان در دستور کار این هیأت قرار دارد، ادامه داد: هیأت‌های شهرستان خدابنده، قیدار و ابهر برای توسعه این ورزش در استان دایر شده است.

وی از آماده‌سازی ورزشکاران استان برای مسابقات و رویدادهای برون مرزی خبر داد و گفت: با سرمایه‌گذاری بر روی جوانان آمادگی داریم، تا در صورتی که رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ این رده برگزار شد، زنجان نیز نماینده خود را در مسابقات داشته باشد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول