اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کم‌فروشی در جایگاه‌های سوخت جهرم وجود ندارد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: در بازدیدی که توسط گشت مشترک از جایگاه‌های سوخت سطح شهر جهرم، به این موضوع پی بردیم که کم‌فروشی در جایگاه های سوخت جهرم وجود ندارد.

کم‌فروشی در جایگاه‌های سوخت جهرم وجود ندارد

بهنام اتحاد در حاشیه بازدید گشت مشترک از جایگاه‌های سوخت شهرستان جهرم در گفت‌وگو با سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس در جهرم، اظهار داشت: امروز به صورت سرزده با حضور رئیس اداره تعزیرات حکومتی، رئیس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی و رئیس اداره استاندارد و تنی چند از مسولان، بازدیدی مشترک از جایگاه‌های سوخت در سطح شهر جهرم داشتیم.

وی افزود: در این بازدید با پیمانه‌های شرکت نفت از جایگاه‌های سوخت در سطح شهر نمونه‌برداری شد که نمونه‌های بنزین مورد عرضه از نازل‌های جایگاه‌ها از نظر کیفی و کمی ، مطابق استاندارد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم با بیان اینکه در این بازدید آب‌یابی مخازن فرآورده‌ها توسط خمیر آب‌یاب انجام شد و مخازن جایگاه‌ها فاقد آب بودند، بیان داشت: درصد ورود آب به مخازن جایگاه‌ها، صفر است چرا که آب به دلیل سنگین بودن نسبت به بنزین پایین رفته و امکان ورود آب به نازل جایگاه برای عرضه وجود ندارد.

اتحاد ادامه داد: هر سه ماه کارشناسان اداره استاندارد و شرکت پخش فرآورده های نفتی از تلمبه‌های جایگاه‌ها بازدید می‌کنند و آن را فک پلمپ و میتر و تلمبه را کالیبره کرده، مجدد آن را پلمپ می‌کنند و باز هم طی این مدت توسط گشت مشترک آن تلمبه ها را تست می‌کنیم.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: در هیچ جایگاهی در سطح شهر کم‌فروشی وجود نداشت و وضعیت همه آنان استاندارد بود.

وی با اشاره به اینکه تمام جایگاه‌های سوخت نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند، بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به شماره 09627 و یا به واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول