اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

جزئیات جدیدی از انیمیشن «بچه‌ زرنگ»/ فیلم «رازهای ماندنی» ساخته می‌شود

در نخستین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «بچه زرنگ»، نوجوانی به نام محسن برای بازگرداندن یک گونه حیوان نادر به جنگل، دچار چالش می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، خلاصه داستان انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» که محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کمپانی هنرپویا است به این شرح است:

«محسن پسربچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش، به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش بازگرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است...»

«بچه‌زرنگ» که اولین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، توسط مجموعه «هنرپویا» در دست ساخت است، مجموعه‌ای که تا امروز تجربه ساخت و عرضه فیلم‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» را به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینمای ایران، در کارنامه خود دارد.
به گزارش روابط عمومی هنرپویا، هرچند اولویت محتوایی «بچه زرنگ» برای مخاطبان کودک و نوجوان طراحی شده است، اما پیش‌بینی می‌شود خانواده‌ها و مخاطبان حرفه‌ای سینمای ایران نیز از این انیمیشن سینمایی استقبال کنند.

فیلم سینمایی «رازهای ماندنی» به کارگردانی «امید نیکنام» و در ژانر فلسفی برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی ساخته می‌شود.

 

* فیلم «رازهای ماندنی» ساخته می‌شود

فیلم سینمایی «رازهای ماندنی» به کارگردانی «امید نیکنام» و در ژانر فلسفی برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی ساخته می‌شود.

فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه ای «رازهای ماندنی» روایتگر داستان خانم دکتری به نام «مانا» است که برای گذراندن دوره کارورزی خود به یکی از روستاهای اطراف منتقل می‌شود، در آنجا اتفاقاتی برای او رقم می‌خورد که مسیر زندگی‌اش دچار تغییر می‌شود.

«رازهای ماندنی» در حال حاضر در مرحله پیش تولید به سر می‌برد و فیلمبرداری آن از ۱۵ مردادماه آغاز می‌شود. در یکی از دیالوگ‌های این فیلم آمده است: «خوبه آدم وقتی به گذشتش نگاه میکنه به خودش بدهکار نباشه».

در فیلم «رازهای ماندنی» قرار است از دو بازیگر سینمایی و بازیگران مستعد حوزه تئاتر استفاده شود.

از جمله عوامل این فیلم سینمایی که تا امروز قطعی شده می توان به امید نیکنام به عنوان نویسنده و کارگردان و تهیه کننده، لیلا حیدری تهیه کننده، سارا جعفرنیا به عنوان مجری طرح، کامران تهرانی به عنوان دستیار یک و برنامه‌ریز اشاره کرد.

تدوین فیلم سینمایی قبلی امید نیکنام به نام «انتخاب» پایان یافته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول