اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هدفگذاری جذب ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در کرمانشاه/ «سراب ‌قنبر» می‌تواند قطب گردشگری شود

استاندار کرمانشاه، تحقق هدف‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای جذب سرمایه در سال ۹۹ را دور از دسترس ندانست و گفت: افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در شرایط تحریم و بحران کرونا، موفقیتی بزرگ است.

هدفگذاری جذب ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در کرمانشاه/ «سراب ‌قنبر» می‌تواند قطب گردشگری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در نشست ستاد سرمایه‌گذاری استان، اظهار داشت: افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌ها در استان کرمانشاه آن هم در شرایط دشوار تحریم و بحران کرونا جای تقدیر دارد.

وی افزود: این افزایش سرمایه‌گذاری‌ها بی‌گمان حاصل زحمات زیادی است که طی این سه سال اخیر در زمینه برداشتن موانع و تسهیل‌گری در مسیر کارآفرینان، صورت گرفته است.

استاندار کرمانشاه تحقق هدف‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای جذب سرمایه در سال ۹۹ را دور از دسترس ندانست و گفت: سرمایه‌های عظیمی در حوزه بخش خصوصی وجود دارد که در صورت فراهم شدن بسترها و اطمینان از سودآوری، حتما قابل جذب هستند‌.

وی با تاکید بر این موضوع که شرایط استان کرمانشاه برای جذب سرمایه مهیا است، ادامه داد: با اجرای پروژه عبور بلوار از پادگان سروران، ظرفیت ۳ هزار میلیارد سرمایه‌گذاری برای شهر کرمانشاه ایجاد می‌شود.

بازوند اضافه کرد: همچنین حوزه مسکن دارای ظرفیت ۵ هزار میلیارد سرمایه‌گذاری در قالب مسکن ملی و ۲ هزار میلیارد تومان در قالب ساخت و سازهای بخش خصوصی را داراست که در حال انجام است.

وی در ادامه به تشریح اهمیت گردشگری در سبد خانوار پرداخت و گفت: امروزه تفریح و گردشگری جایگاه مهمی در سبد خانوار دارد‌ و سرمایه‌گذاری در این حوزه از جذابیت‌های مناسبی برخوردار است.

بازوند، سراب قنبر کرمانشاه را یک ظرفیت عظیم برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری معرفی دانست و گفت: سراب قنبر قابلیت اجرای یک طرح بزرگ تفریحی گردشگری در حد و اندازه‌های آبیدر سنندج و عباس‌آباد همدان و تبدیل شدن به یک قطب گردشگری را داراست.

وی افزود: خوشبختانه شهردار فعلی به اجرای طرح گردشگری در سراب قنبر علاقمند است و می‌توان به فعال کردن این ظرفیت امیدوار بود.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول