اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشگاه آزاد ابلاغ شد

دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع در نیمسال دوم ۹۹-۹۸ توسط معاونان علوم، مهندسی و کشاورزی و علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشگاه آزاد ابلاغ شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر، «دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع در نیمسال دوم ۹۹-۹۸» را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد ابلاغ کردند.

در این دستورالعمل آمده است: برگزاری جلسات دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای و دکتری تخصصی، مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوط و استادان راهنما، مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات پایان نامه و رساله در سامانه پژوهشیار استثنائاً تا تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۹ بدون احتساب در سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه ترم جدید بلامانع است.

در این دستورالعمل تأکید شده است که نمره و ارزیابی کیفی پایان‌نامه و رساله در کارنامه نیمسال دوم ۹۹-۹۸ دانشجو درج خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول