اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برخورد با مفاسد اجتماعی و هنجارشکنان تعطیل‌بردار نیست

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به ییلاقی و خوش آب‌وهوا بودن بخش عمده‌ای از مناطق شهرستان مهدی‌شهر تأکید کرد: برخورد پلیس با مفاسد اجتماعی و هنجارشکنان تعطیل‌بردار نیست.

برخورد با مفاسد اجتماعی و هنجارشکنان تعطیل‌بردار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی ظهر امروز در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی مهدی‌شهر که با هدف بررسی وضعیت امنیت در این شهرستان و اقدامات پلیس برگزار شد، بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به شهروندان تأکید کرد.

این مقام انتظامی با بیان این‌که امروز پلیس باید در خدمت مردم باشد، تصریح کرد: خدمت به مردم باید در اولویت همه کارها قرار بگیرد و هیچ‌گونه کاستی و غفلت نیز در این موضوع، قابل‌قبول نیست.

وی با اشاره به سهم و نقش مردم در تولید، حفظ و ارتقای امنیت خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های مردمی در این مقوله بهره ببریم چراکه تجربه نشان داده هر چه مردم پای کار باشند، مأموریت‌های ما نیز با توفیقات بیشتری همراه است.

میراحمدی به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با توجه به خوش آب‌وهوا بودن مهدی‌شهر و حساسیت‌های آن اشاره و بیان کرد: مناطق بکر این شهرستان به‌خصوص منطقه اپرت که به‌عنوان یک منطقه گردشگری در کشور شناخته می‌شود، باید به‌طور ویژه دیده شود.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان، برخورد پلیس با مظاهر علنی فساد و هنجارشکنان هرگز تعطیل‌بردار نیست و این مسأله علاوه بر این‌که مأموریت قانونی پلیس به شمار می‌رود، از مطالبات به‌حق عموم مردم متدین و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان نیز قلمداد می‌شود.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول