اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری دوره‌های مجازی قرآن و حدیث توسط آستان حضرت معصومه (س)

مرکز قرآن و حدیث حرم کریمه اهل‌ بیت حضرت فاطمه معصومه (س) کلاس‌های آنلاین قرآن و حدیث ویژه خواهران و برادران به دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار می‌کند.

برگزاری دوره‌های مجازی قرآن و حدیث توسط آستان حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مرکز قرآن و حدیث حرم کریمه اهل‌ بیت حضرت فاطمه معصومه (س) کلاس‌های آنلاین قرآن و حدیث ویژه خواهران و برادران به دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار می‌کند.

عناوین دوره‌ها عبارت از درست‌خوانی و روان‌خوانی، تجوید عمومی و تخصصی، قرائت قرآن(تحقیق)، ترتیل و زیبا خوانی، حفظ قرآن (ترتیبی و موضوعی)، ترجمه و مفاهیم قرآن، تفسیر ترتیبی آسان، تدبر(جزء ۳۰)، احکام عمومی، مهدویت، شیعه شناسی، آمادگی‌های پیش از ازدواج، آداب همسرداری، تربیت فرزند، تغذیه سالم در آیات و روایات، آشنایی با معارف نهج‌البلاغه و آشنایی با معارف صحیفه سجادیه به زبان فارسی و دوره‌های درست‌خوانی و روان‌خوانی قرآن، تجوید و حفظ ترتیبی به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی به سایت مرکز به نشانی qhkarimeh.ir مراجعه کنند.

بنابر این گزارش این آستان نورانی برای ایام پیش رو یعنی شهادت امام جواد (ع) و سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) برنامه‌های مختلفی تدارک دیده که به شرح ذیل است.

مراسم شهادت امام جواد علیه‌السلام دوشنبه شب با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و مداحی سیدعلی حسینی نژاد بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، همچنین سه‌شنبه ۳۱ تیرماه از ساعت ۱۱:۳۰ مرثیه‌خانی علی صادقی و سخنرانی حجت‌الاسلام میرشفیعی انجام می‌شود و بعد از نماز ظهر و عصر عباس حیدرزاده مرثیه‌سرایی می‌کند، مداحی قبل از نماز مغرب توسط سیدجواد میرجعفری برگزار و شام شهادت نیز با مداحی حسن حیدرزاده برگزار می‌شود.

مراسم سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) صبح چهارشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ با مداحی سیدعلی حسینی‌تبار آغاز و بعد از نماز ظهر و عصر سیدرضا تحویلدار مداحی می‌کند، همچنین عصر چهارشنبه مجید دلشادفر و بعد از نماز مغرب و عشاء سیدرضا نریمانی مولودی‌خوانی می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول